معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون عمرانی استانداری قزوین: برای پیشگیری از حوادث ناگوار احتمالی لازم است دوگاه سوز شدن خودروها فقط در مراکز استاندارد و مجاز صورت گیرد.
کد خبر: ۸۰۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 05 December 2019

دوگانه سوز کردن خودروها در مراکز مجاز انجام شود

به گزارش تابناک قزوین،کارگروه ستاد پایش حمل و نقل سوخت استان قزوین عصر دوشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین تشکیل جلسه داد.

علی فرخزاد در این جلسه در خصوص نحوه تامین سوخت مایع و گاز در استان اظهارداشت: با توجه شرایط ایجاد شده در خصوص قیمت های سوخت باید نظارت و بازرسی در استان تشدید شود تا از برخی مسائل جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: دربرخی مواقع شاهد خرید و فروش امتیاز کارتهای سوخت هستیم که با همکاری جایگاه داران باید این وضعیت کنترل شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: در خصوص گاز ال پی جی نگرانی های وجود دارد که هر چند برخی مسائل کمتر شده اما برای ممانعت از حوادث ناگوار بهتر است از تبدیل خودروهای بنزینی به سیستم ال پی جی در مراکز غیر استاندارد با جدیت جلوگیری شود.

فرخزاد اضافه کرد: هر گونه توزیع سوخت گاز مایع برای خودروها ممنوع است و این موضوع باید توسط بهشداران هم با جدیت پیگیری شود.

وی اظهارداشت: باید مراکز استانداردی برای دو گانه سوز مردن خودروها آماده شود تا از حضور افراد غیر متخصص در این کار پر خطر جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار