کد خبر: ۸۰۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل موجب لغزندگی و کاهش دید شده و از این‌رو رانندگان باید با احتباط بیشتر تردد نمایند.

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش برف در محور‌های مرکزی و جنوبی و بارش باران در جاده‌های شمال استان اردبیل هستیم.

 
بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل/ رانندگان زنجیرچرخ به‌همراه داشته باشند

 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی  ایمنی حمل ونقل استان اردبیـــل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران جهت خدمات‌رسانی و برف‌روبی جاده‌ها یادآور شد: به‌دلیل بارش رحمت الهی سطح جاده‌ها خیس و لغزنده است که امیدواریم رانندگان عزیز با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

عضو شـــورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک پاشی سطح جاده‌ها از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها به‌طور مرتب انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هموطنان عزیز اگر قصد عبور از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر را دارند حتما وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رحمتی از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار