در راستای اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند خشک، تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و کمیته امداد با حضور شهردار اهواز، حاجتی عضو شورای شهر اهواز، مدیرکل کمیته امداد خوزستان و رئیس سازمان مدیریت پسماند منعقد شد.
کد خبر: ۸۰۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 01 December 2019

شهردار اهواز در این نشست گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، شهرداری اهواز ۵۰ نقطه را در محلات شهر اهواز تحویل کمیته امداد می‌دهد و کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویانش با وام‌های اشتغال، دستگاه‌های مکانیزه‌ای بازیافت زباله را خریداری و نصب می‌کند و شهروندان می‌توانند زباله‌های خشک خود را تحویل این مکان‌ها دهند و در ازایش مبالغ نقدی یا غیرنقدی دریافت کنند.

موسی شاعری با بیان اینکه در راستای رسالت های اجتماعی، این طرح با نگاه حمایتی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: زمان اجرای این طرح باید از ظرفیت های اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزشی استفاده شود که مورد استقبال شهروندان قرار گیرد و در صورت موفق بودن آن می توان ظرفیت را افزایش و کل شهر را پوشش دهیم.

شهردار  اهواز تصریح کرد: در جانمایی و شکل ظاهری و ماندگاری دستگاه های مکانیزه بازیافت زباله باید حساسیت به خرج داده شود .

 مدیرکل کمیته امداد خوزستان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات امیدوار کننده شهردار اهواز گفت: به نمایندگی از جامعه مددجویی استان از تلاش‌ها و فعالیت‌های شهردار اهواز تشکر و حمایت می‌کنم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار