به همت کمیته امداد اصفهان صورت گرفت؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به آمار کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان زیر پوشش گفت: در 8 ماهه امسال یک هزار و 308 مورد کمک  هزینه ازدواج و جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است.
کد خبر: ۸۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 27 November 2019

محمدرضا متین‌پور افزود: یک هزار و 308 مورد کمک هزینه جهیزیه و ازدواج با اعتبار 47 میلیارد ریال تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 3 منبع تامین اعتبار بودجه برای این کار وجود دارد، گفت: با صدقات جمع‌آوری شده، اعتبارات دولتی و کمک خیران به نیازمندان زیر پوشش خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: در 8 ماهه امسال 22 میلیارد ریال از صدقات جمع‌آوری شده و 25 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی به تهیه یک هزار و 308 مورد کمک جهیزیه و ازدواج انجامید.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران اصفهانی هم نیازمندان را تنها نگذاشتند و کمک‌های بسیاری در قالب پرداخت نقدی و لوازم خانگی به نوعروسان اهدا کردند.

 

وی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی در زمینه کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند صورت می‌گیرد که در جای خود ارزش بسیار زیادی دارد، گفت:  وضعیت قیمت‌های لوازم خانگی به نحوی است که برای تامین یک جهیزیه مختصر و آبرومندانه برای نوعروسان به کمک‌های بیشتری از طرف مردم و خیران نیاز است.

متین‌پور تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 820 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در صف دریافت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج قرار دارند که امید است با تامین بودجه آنان را راهی خانه بخت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار