معاون عمرانی استاندار:اجرای طرح پردیس در استان قزوین با تمرکز روی اقتصاد روستایی باعث می‌شود تا تولید و اشتغال در روستاها ساماندهی شود.
کد خبر: ۸۰۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 27 November 2019
نقش طرح پردیس در ساماندهی تولید و اشتغال روستاها
 
به گزارش تابناک قزوین،علی فرخ زاد،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در نشست سرمایه‌گذاری روستاهای استان قزوین بیان داشت:پردیس تولیدات روستایی ایده بسیار خوبی است که برای موفقیت در بافت روستاها باید روی تولید و فروش متمرکز شود.
علی فرخ زاد اظهار داشت: کارهای خوبی با هدف توانمندسازی روستاییان در قزوین انجام شده است، اما جای کار تشکیلاتی و سازمانی در حوزه اشتغال روستاها همواره مغفول بود و اکنون با پردیس روستایی می‌توان اهداف مورد نظر را محقق ساخت. وی به پرداخت میلیاردها تومان تسهیلات بهین باب و روستایی برای اشتغال در قزوین اشاره کرد و گفت: با وجود همه اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال و تولید، متاسفانه در اشتغال روستایی چندان موفق نبودیم و بیشتر اعتبارات در این حوزه به هدر رفته است.
فرخ زاد شروع کار در حوزه پردیس روستایی را متمرکز عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم کار متمرکزی را روی ۳ تا چهار نقطه روستایی پیگیری کنیم، به طور حتم از پراکنده کاری در نقاط مختلف جلوگیری شده و زودتر ما را به نتیجه می‌رساند.
این مسئول سپس به شهرستان آوج اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون بدون وجود پردیس هر خانه روستایی در اردلان آوج به یک واحد تولیدی تبدیل شده و خیلی از روستاییان ما تمایل دارند سرمایه خودشان را د روستاهای خودشان هزینه کنند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در ادامه به تسهیلات لازم برای اجرای این طرح پرداخت و گفت: تعاونی‌های روستایی پتانسیل بسیار خوبی دارند و می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن، منابع طبیعی و امور اراضی استفاده کرد.
برچسب ها: اشتغال ، تولید ، طرح پردیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار