محمد قوسی:
به گزارش تابناک سمنان: محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه زمینه مشارکت خیران برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال فراهم‌ است، گفت:۱۲ هزار بسته غذایی بین کودکان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۸۰۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 27 November 2019

نتیجه تصویری برای بسته غذایی

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه گذشته امسال ۱۲ هزار و ۷۰۰ بسته غذایی بین کودکان مبتلابه سو تغذیه در استان سمنان توزیع‌شده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح بهره‌مندی کودکان از حداقل‌های نیاز غذایی است.

وی بابیان اینکه هر کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان ماهانه ۹۵ هزار تومان دریافتی سبد غذایی دارد، ابراز داشت: در بین این کودکان اغلب سرپرستان توانایی مالی کافی را ندارند لذا مشارکت خیران در این بخش می‌تواند به توانمندسازی آن‌ها بسیار کمک کند که خوشبختانه زمینه مشارکت خیران برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال فراهم‌ است.

قوسی بابیان اینکه در این طرح یک هزار و ۶۱۵ کودک مبتلابه سوءتغذیه زیر شش سال از سید غذایی بهره‌مند شدند، افزود: تلاش شد برای جلوگیری از فقر تغذیه‌ای و محرومیت‌زدایی این قبیل برنامه‌ها در استان سمنان با جدیت دنبال شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در این طرح علاوه بر کودکان مادران باردار و شیرده تحت حمایت کمیته امداد نیز از سبد غذایی بهره‌مند شدند، تصریح کرد: برای کاهش بیماری‌ها تلاش شد تا با برگزاری کلاس و کارگاه‌های  آموزشی و طرح‌های پیشگیری برای این افراد بتوانیم سهم مهمی در اطلاع‌رسانی عمومی حوزه بهداشت ایفا کنیم.

وی بابیان اینکه ۳۶۰ مددجو استان سمنان نیز دارای بیماری صعب‌العلاج، سرطانی و خاص هستند، افزود: علیرغم حمایت‌های کمیته امداد اما این مهم می‌طلبد تا با ورود خیران و نیکوکاران هزینه‌های درمانی و درد این مددجویان کاسته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار