اهداء
دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از اهداء یک دستگاه آمبولانس توسط بانک رفاه خبر داد
کد خبر: ۸۰۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 27 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی - دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه مراسم اهدا یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه، افزود: یک دستگاه آمبولانس و مبلغ ۳ میلیارد ریال از سوی بانک رفاه کارگران استان مرکزی به دانشگاه علوم پزشکی اهداء شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: بانک رفاه کارگران همیشه در استان مرکزی حامی سلامت مردم بوده است.

وی ضمن اشاره به تعامل سازنده و تنگاتنگ بین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و بانک رفاه کارگران، اظهار داشت: بانک رفاه قبلا نیز در راستای ارائه خدمات به پرسنل دانشگاه همکاری بسیار خوبی در ارائه تسهیلات قرض الحسنه و سایر تسهیلات را داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران، بیان کرد: در سال جاری شاهد این مهم بودیم که در راستای فعالیت‌های اجتماعی علاوه بر سایر خدمات، در بحث خدمات سلامت محور کمک شایانی در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم استان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، یک دستگاه آمبولانس و مبلغی به ارزش سه میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات پزشکی برای ارائه خدمات درمانی مناسب‌تر در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اهدا کرده است.

دکتر جمالیان تصریح کرد: این سطح همکاری قابل تقدیر می‌باشد که نتیجه این تعاملات برون سازمانی و حلاوت و شیرینی آن برای مردم می‌باشد تا ما نیز بتوانیم برای مردم خدمات بهتری را ارائه نماییم.

عکس

عکس

عکس

عکس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار