رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه از کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت انواع گوشت قرمز در بازار کرمانشاه خبر داد و گفت: دلیل کاهش قیمت گوشت استفاده از خدمات کشتارگاه "زاگرس" است.
کد خبر: ۸۰۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 27 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسن آمویی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در گذشته قصابان از کشتارگاه بیستون خدمات می‌گرفتند، افزود: بارها از مسئولین این کشتارگاه که متعلق به شهرداری بود تقاضا کردیم با مردم تعامل بیشتری داشته باشند و قیمت‌ خدمات را کمی پایین بیاورند، اما حتی یک ریال هم کوتاه نیامدند.

وی ادامه داد: قیمت‌هایی که در این کشتارگاه تعیین می‌شد تحت نظر هیچ کمیسیون قیمت‌گذاری نبود و به صورت غیرقانونی اعمال می‌شد.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه اضافه کرد کرد: این کشتارگاه علاوه بر اخذ هزینه‌های گزاف، برخی اجزای دام کشتار شده را نیز برمی‌داشت.

آمویی با اشاره به راه‌اندازی کشتارگاه زاگرس، خاطرنشان کرد: قیمت‌هایی که این کشتارگاه به ما اعلام کرد بسیار پایین‌تر از کشتارگاه بیستون بود و به علاوه در این کشتارگاه همه اجزای دام متعلق به خود قصاب خواهد بود.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه عمده دلیل کاهش قیمت گوشت در بازار را مربوط به کاهش هزینه‌های کشتار دانست که منجر به پایین آمدن 10 هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز شده است.

به گفته آمویی هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله در بازار از 80 هزار تومان به 70 هزار تومان، گوشت گوسفندی از 105 هزار تومان به 93 هزار تومان و گوشت چرخ شده نیز از 80 هزار تومان به 70 هزار تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار