اما نکته ای بسیار عجیب طی چند مدت اخیر در رفتار و کردار تاجگردون رخ می دهد که با هر دیدگاهی به آن بنگریم نشان از تلاش برای نشان دادن خود فراتر از قانون و یا بی محلی به قانون است! و این معمایی شده است که گمانه هایی را در پی داشته است!
کد خبر: ۸۰۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ 26 November 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شامگاه سه شنبه 4 آذر ماه 98 در هتل پارسیان شهر یاسوج ، متینگی تبلیغاتی در حمایت از غلام رضا تاجگردون برگزار شد که با در نظر گرفتن هشدارهای جدی دستگاه قضایی در خصوص فعالیت های زودهنگام تبلیغاتی کاندیداها اما ، نماینده مردم گچساران و باشت بدون از هیچ دغدغه ای به صورت علنی جلسه تبلیغاتی راه انداخت!

حضور گسترده برخی مدیران

در نشستی که بنابر اعلام قبلی با عنوان دیدار تاجگردون با باشتی ها و گچسارانی های مقیم یاسوج برگزار شد نکته ای که بسیار به چشم می آمد ، حضور گسترده برخی مدیرانی بود که علیرغم هشدارهای دستگاه قضایی مبنی بر غیر قانونی بودن حضور آنان در جلسات تبلیغاتی نمایندگان در هر موقعی از شبانه روز ، اما با اطمینان خاطری عجیب از عدم بازخواست ، در این نشست حاضر شده و برخی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان طی سخنانی کاملا تبلیغاتی وعده های حمایت ترک های گچساران را یکجا به تاجگردون داد!

هاشمی که خود را از ترک های گچساران عنوان می کرد طی سخنانی اعلام کرد که ترک های گچساران مانند گذشته حامی تاجگردون خواهند بود!

در این نشست تبلیغاتی مدیر کل آب و فاظلاب ، مدیر آب منطقه ای ، مدیر کل تامین اجتماعی ، مدیر کل جدید ارشاد ، مدیر دامپزشکی ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری ، شهردار سابق چرام ، رئیس دانشگاه فرهنگیان ، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس ! و برخی مدیران دیگر حضور داشتند که برخی از این مدیران در مدح تاجگردون سخن گفتند.

مدیران حاضر در نشست تبلیغاتی تاجگردون

بازگشت حکومت لرها بر ایران!

یکی از کسانی که در حمایت بی چون و چرا از تاجگردون سخن گفت ، رحمت الله تیموری بود که با عنوان شهردار سابق چرام به پشت تریبون خوانده شد و وی هم در سخنانی سعی کرد نمایندگی تاجگردون را به دوران 20 ساله حکومت لرها بر ایران! تعبیر کند .

تیموری در تعبیری دیگر ، ماجرای تاجگردون را به ماجرای تیم ملی و مربیگری کیروش و پس از آن وبلتموس تشبیه کرد و خواستار ادامه پیدا کردن نمایندگی تاجگردون شد!

دانلود

معمای تاجگردون!

اما نکته ای بسیار عجیب طی چند مدت اخیر در رفتار و کردار تاجگردون رخ می دهد که با هر دیدگاهی به آن بنگریم نشان از تلاش برای نشان دادن خود فراتر از قانون و یا بی محلی به قانون است! و این معمایی شده است که گمانه هایی را در پی داشته است!

در یکی از نشست های مسئولان دادگستری با اصحاب رسانه اعلام شد که هم با کاندیداهای احتمالی که زودتر از موعد تبلیغات را آغاز کنند و هم با مدیرانی که در هر موقع از شبانه روز در فعالیت های تبلیغاتی شرکت کنند ، با عنوان متخلف با آن ها برخورد قضایی خواهد شد (اینجا) اما پس از بیان این موضوع از طرف دستگاه قضایی ، در حوزه مربوط به غلامرضا تاجگردون تقریبا هیچ مدیری وقعی ننهاده و خود تاجگردون هم بی محابا متینگ های قومی و طایفه ای تبلیغاتی راه انداخته است !

حال این سوال مطرح می شود که تاجگردون به لطف تبلیغات گسترده ای که در همه سال های نمایندگی اش داشته است ، چندان نیازی به اینگونه تخلف کردن ها ندارد ، پس چرا اصرار بر انجام تخلف دارد؟

نکته دیگر بحث در پیش بودن تایید صلاحیت های شورای نگهبان است و اینکه تخلفات تاجگردون چگونه می تواند وی را از فیلتر شورای نگهبان عبور دهد؟ برخی بر این عقیده اند که این تحرکات انتخاباتی و تخلف های پی در پی وی ناشی از اطمینان به رد صلاحیت است که وی سعی می کند با گسترش فضای انتخاباتی و تهییج طرفدارانش ، عملا شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهد و هزینه تصمیم احتمالی مبنی بر رد صلاحیتش را برای شورای نگهبان بالا ببرد!

 عده ای هم معتقدند که تاجگردون نه از طرف شورای نگهبان و نه از طرف هیچ دستگاه نظارتی ، احساس خطر نمی کند چرا که با توجه به جایگاه مهمی که در بحث بودجه داشته است ، توانسته شرایط برای عدم برخورد با اقدامات خود را به گونه پیش ببرد که در صورت بروز هر تخلفی از وی عملا اراده ای برای برخورد وجود نداشته باشد!

نکته مهمتر اینکه برخی از مدیران عملا خود را مهره تاجگردون می دانند نه مدیر دولت و مشخص نیست مدیرانی که برخی از آنان اثرگذاری زیادی بر رای ها می توانند داشته باشند ، وقتی در متینگ انتخاباتی تاجگردون به مدیحه سرایی از وی می پردازند چگونه در حوزه کاری خود اراده کمک به سلامت انتخابات را می توانند داشته باشند ؟

و نکته آخر اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی وی که قسم جلاله برای صیانت از رای مردم و برگذاری انتخابات سالم را مطرح کرده اند به این فکر کرده اند که تحقق این وعده ها باید با همکاری همین مدیران صورت گیرد؟ 

به هر جهت معمای اقدامات خلاف قانون تاجگردون همچنان باقی است و مشخص نیست وی دنبال چه هدفی است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار