کد خبر: ۸۰۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 26 November 2019
به مناسبت هفته بسیج، طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج آغاز شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از صدا و سیما ؛ در مرحله اول طرح هر مسجد یک حقوقدان حدود 60 حقوقدان اعم از قاضی، وکیل، نماینده حقوقی ادارات و استاد دانشگاه حضور داشته و پس از اعلام آمادگی و مشخص شدن مساجد و مدت زمان و تاریخ حضور از این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد.
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به حقوقدانان گفت: شجاعت، شهامت، مردانگی و خداباوری و دین محوری به شما این جرأت را می دهد که از عدالت دفاع کنید و با ظالم در سنگر عدالت مقابله کنید.
سرهنگ جهانگیر انصاری، با تاکید بر لزوم بصیرت و روشنگری خواص افزود: بسیجیان کارنامه زرین هشت ساله دفاع مقدس را به نام خود ثبت کردند.
وی گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان یکی از راه های دفاع از عدالت و مبارزه با باطل است که اجرای آن کمک بسیار زیادی در آشنایی مردم با حقوق و مسائل حقوقی می شود.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز گفت: یکی از اهداف این طرح، ارتقاء آگاهی های مردم در مسائل حقوقی است و حقوقدانان بسیجی در مقوله کمک به مردم در مساجد حضور می یابند.
حسنی با اشاره به اینکه در قالب این طرح هر حقوقدان هفته ای 2 ساعت در مساجد حضور می یابند، افزود: انتخاب مسجد بر عهده فرد حقوقدان است و با همکاری پایگاه بسیج مقاومت و هیئت امناء مسجد برنامه ریزی را برای آموزش مسائل حقوقی انجام می دهند.
حسنی در پایان گفت: در قالب اجرای این طرح ،مساجد پایگاه حقوقی مردم می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار