فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه های مختلف ظرف ۴۰ سال گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود.
کد خبر: ۸۰۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 26 November 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار پاسدار حسین سلامی عصر دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب، ناامنی و اغتشاش اشرار در میدان انقلاب افزود: امروز که شما این جا جمع شده اید در قلب انقلاب جهانی اسلام تهران میدان انقلاب تیرخلاصی بر سیاست های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر آمریکا زدید.

وی ادامه داد: آفرین بر شما و بر آن قدمهای استوار و ثابت آمدید صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید. آمدید تا در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید.  

فرمانده کل سپاه گفت: ای کاش اندکی از شما جمعیت در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نمی‌خورد. ای کاش با امام حسن مجتبی (ع) می بودید تا مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه دفاع از اسلام نبرد.  

سلامی تاکید کرد: شما امروز و در این لحظه در حال ساختن تاریخ هستید، ای کاش شما می بودید تا امام مسلمین حسین بن علی (ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی ماند. این لبیک ها را در آن لحظه ها سر می دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند. شما از آن واقعه های دردناک درس گرفته اید. همیشه آرزو می کردید؛ ای کاش در فرازهای تاریخ سخت اسلام می بودید و از امام دفاع می کردید. امروز همین کار را می کنید. درود بر شما مردمی که جهان و حتی تاریخ همانند شما را هرگز ندیده است و شاید هم هرگز نبیند.

فرمانده کل سپاه گفت: ملت عزیز ایران، باور کنید در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم. هم‌اینک در این لحظه شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستید. باور کنید جنگی که در این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد،  سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد. شما دقیق عمل کردید. آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمنان می‌پیوستید؛ نجیبانه صف‌تان را از دشمنان جدا کردید و امروز که باید شرکت می‌کردید که آمدید. اسلام سرافزار و ایران عزت مند شد و دشمن از شکوه حضور شما ناامید شد. تیر خلاص به او زده شد.  
سلامی با بیان اینکه تحولات روزهای اخیر حاصل شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه‌های مختلف در ۴۰ سال و به خصوص در هشت ماه گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود، تصریح کرد: دشمن ماه‌ها در انتظار بود. آنها در انتظار ساختن یک حادثه بودند تا از آن استفاده کنند. آنها منتظر سوءاستفاده از پوشک بچه بودند تا از پوشک، ملت ایران را آزار دهند. بنزین بهانه بود. وقتی به صحنه آمدند، همه جا را آتش می‌زدند. این مفهوم دموکراسی غربی و حقوق‌بشر در منطق آمریکایی‌ها است.  
وی افزود: دیدید رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه استیضاح شرکت نکرد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی را تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می‌کردیم. او این بار همه توان خود را یعنی فشار و جنگ روانی حداکثری. همه توان‌شان را به صحنه آورد.  مزدوران داخلی و حتی ناو هواپیمابر آنها- که ماه‌ها بود از ترس فرزندان انقلاب در بیرون از دریای عمان مانده بود - به صحنه آوردند.  

فرمانده کل سپاه بیان کرد: به آنها می‌گویم، دیر شده است. به صهیونیست‌ها هم می‌گویم منتظر آمریکا نباشید که دیر می‌آید. بعد از نابودی شما آمریکا می‌آید. آن وقت همه چیز دیر است.  
سلامی ادامه داد: بدانید ما با شکست سریالی شما در همه صحنه‌ها با هدایت یک فرد الهی که امتداد امامت ائمه اطهار (ع) است، یک پیشوای جانباز، یک امام فداکار که در لحظه‌های سخت تاریخ اسلام و ایران، آبروی خود را با خدا معامله می‌کند، آن مرد بزرگی که در نزدیکی ما است، در قلب همه ما خانه دارد. کسی که در عمق خاک دشمن نفوذ کرده است. آنها را به عقب رانده و تمرکز آنها از جهان اسلام برهم زده است. سرزمین‌های اسلامی را به جهادهای آزادیخواهانه و عزت مندانه علیه دشمنان تبدیل کرده است. فداکارانه، شجاعانه و حسینی به صحنه آمد و خدا به عزت او صد چندان افزود و قلب هوادارانش را سرشار از یک عشق مثال‌زدنی کرد و یک صفحه جدید از تاریخ ایران بزرگ ساخت.

سلامی ادامه داد: رهبر ما سیاست آمریکایی‌ها و مستکبران را در لبنان با شکست مواجه کرد. چنان سپاهی در آنجا ساخت که صهیونیست ها از ترس وجودش شب و روزشان شب است. او از ملت سوریه دفاع کرد، جهان اسلام را به هم پیوند داد، سدی آهنین مقابل سلطه، سلطه گران ساخت و سرانجام آن زنجیره مستحکم مقاومت را حفظ کرد.
فرمانده کل سپاه اضافه کرد: ملت عراق را از شر شیاطین و تجزیه نجات داد. امت را بهم گره زد.  به اربعین نگاه کنید چه رود خروشان و بی انتهایی از عالم اسلام شکل گرفته است. او کسی است که هر امتی به آن تکیه کرد ایستاد و هر کسی از او فاصله گرفت شکست خورد.
وی گفت: هنر او (رهبری) شکستن قدرت‌های بزرگ، تحقیر آمریکا، پیروز کردن مسلمین، استحکام بخشی به قاعده قدرت ملت ایران است. هنر او این است که هم با دشمنان می جنگد و هم ایران بزرگ را به پیش می برد و به همه عالم درس آزادگی، ایستادگی و مقاومت می دهد. او قائمه انقلاب ماست و شما قاعده آن. امروز این قاعده و قائمه به هم پیوستند تا این بنای عظیم تمدن اسلام در عالم بدرخشد و به تدریج بساط کفر و الحاد و شرک درهم فرو شکسته شود.

مدیون هیچ قدرتی نمی شویم و با همه تسویه حساب می کنیم
سلامی تاکید کرد: مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان قادر به هیچ عملی نیستند. آنها شکست خوردند.  به قامت رهبرانشان نگاه کنید پژمرده، افسرده، سربزیر، ناامید و عاجزند. ما همه جا آنها را تعقیب می کنیم و به آنها می گوییم؛ هیچ حرکتی را بی پاسخ و بدون انتقام نمی گذاریم.  ما هرگز مدیون هیچ قدرتی نمی شویم و با همه تسویه حساب می کنیم. منتظر باشید روز و کیفیت آن را ما تعیین می کنیم.  
فرمانده کل سپاه یادآور شد: شما هزاران میلیارد دلار هزینه کرده اید هیچ نتیجه ای نگرفتید ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر شما بست.

ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی به نفت هستند
سلامی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بدانید آنها علیه ما در جنگ اقتصادی هستند. سفیر یکی از این کشورها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم و نامش را نمی گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت به اروپایی ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصادشان از نفت هستند.  به زودی از فراز اراده آنها عبور می کنند و به خودکفایی رسیده‌اند.  بجنبید نفت را باز کنید، گشایش حاصل کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت مستقل می شود.  

به خیمه دشمن نزدیک شده ایم 
سلامی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران ما به خیمه دشمن نزدیک شده ایم. باور کنید دشمن ما دیگر نفس ندارد. اقتصادش درهم شکسته است. سیاستش نافذ نیست. قدرت نظامی اش پوسیده است. دیگر یارای عکس العمل ندارد.  

مردم ایران انقلاب خود را به گرانی و بنزین عوض نمی کنند
سلامی با تاکید بر این که مقابل شرزه شیرهای سپاه و ارتش اسلام هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد، گفت: وقتی به این دریای بیکران جمعیت بپیوندیم دریا می شویم. ما پیش می رویم پرچم‌ها را برفراز قله ها بر می افرازیم. می دانیم مردم ما انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی کنند. همه ملت ایران می دانند بنزین بهانه است.
وی گفت: بدانید ما صاحب رهبری هستیم مادامی که این گونه پرشور و پاشکوه در سختی ها او را همانند نگین انگشتری در حلقه مهر خود می گیریم هیچ قدرتی قادر نیست ذره ای ما را تکان دهد. دیدید ظرف ۴۸ ساعت چگونه بساط یک فتنه جهانی جمع شد. کشور آرام شد. بر این ملت این چنین هیبت، قدرت، شکوه و جلال مبارک باد.

وی گفت: من به عنوان یک پاسدار کوچک در کنارتان هستم و همه عشق و آرزویم این است که به پای آرزوی شما ذبح و قطعه قطعه شوم؛ نه یک بار، بلکه چندین بار تا ارادتم به شما ملت بزرگ اثبات شود. از هیچ چیز نگران نباشید ما سختی ها را پشت سر می گذاریم. ما از فراز دشمنان مان عبور می کنیم و دغدغه هیچ چیزی را نداشته باشید.  
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما مسوولان نظام باید کمر همت را ببندیم. برای پیشرفت و امنیت و رفاه و آزادی شما آنقدر بدویم تا بمیریم. ما در اینجا به نیابت از همه شما عزیزان و همه مسوولان نظام، مدیران دستگاه های مختلف می‌گوییم، ملت آمد وظیفه خود را انجام داد اکنون نوبت ما است، کمرها را محکم کنید، کمربندها را ببندید میان مردم حرکت کنید و مشکلاتشان را حل کنید. مردم ما بزرگ هستند و ما آنچه می توانیم انجام می دهیم. ما با شما و پیش مرگ و فدایی شماییم. جان ناقابل ما هدیه به شما خواهران و برادران گرانقدر.
وی یادآور شد: باز هم من به دشمنان می گویم، به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود می گویم، شما ما را در میدان تجربه کرده‌اید، سیلی‌های محکمی خورده اید؛ نتوانسته اید پاسخ دهید. بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده است برخی را هم ندیده است، منتظر باشید.

دشمن از خط قرمزهای ما عبور کند نابود می‌شود/ صبر ما انتها دارد 
سلامی با تاکید بر این که از خط قرمزهای ما عبور کنید نابودتان می کنیم، گفت: هرکسی بخواهد به مال و جان و ناموس ملت ما تعرض کند سخت مجازات می‌شود.  آن گونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم. مدارا کردیم اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد.  
وی افزود: به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید، اگر این انرژی متراکم آزاد شود هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امن و امنیت نخواهد داشت. ما ملت اسلام و ایران هستیم. رهبری بزرگ داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه های سخت، ایمن عبور داده است. او پناهگاه همه مستضعفان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار