رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از کاهش پنج درصدی قیمت برخی کالا‌ها در بازار نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: با افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین گرانفروشی کنند، تعارف نداریم.
کد خبر: ۸۰۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، رامین پلوانی، با بیان اینکه از بعد از افزایش قیمت بنزین هیچگونه التهابی در بازار کرمانشاه نداریم، افزود: همه کالاها به وفور در بازار وجود دارد و در هیچ زمینه‌ای کمبود نداریم.

وی ادامه داد: فقط مقداری برنج پاکستانی در بازار کم است که با برنامه‌ریزی که برای واردات آن انجام شده این کمبود نیز به زودی مرتفع می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اجازه سوءاستفاده به هیچ کس به بهانه افزایش قیمت بنزین نمی‌دهیم، یادآور شد: در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

پهلوانی از تعامل با اتحادیه‌های صنفی به منظور مدیریت بازار هم خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده اتحادیه‌ها کاهش پنج درصدی قیمت‌ها را نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین اعمال کنند و این کار برای برخی کالاها مانند مرغ، گوشت قرمز، وسایل ساختمانی و الکتریکی، بلور و چینی و ... انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست داریم برخی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیز همکاری بیشتری با مردم داشته باشند و تا حدودی از سود قانونی خود بکاهند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه این موج سخت نیز مقطعی است و گذر می‌کند، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فضای بازار را ملتهب کنند و هر گرانی را به بنزین نسبت دهند.

پهلوانی از انعقاد تفاهم نامه با بسیج اصناف کرمانشاه به منظور تشدید نظارت بر بازار هم خبر داد و گفت: بزودی 120 نفر از نیروهای بسیج اصناف در کنار بازرسین اتاق اصناف بر بازار نظارت خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار