اقدام‌های تخریبی برخی افراد در شیراز طی روزهای شنبه و یکشنبه سبب شد تعدادی از جایگاه‌های سوخت دچار آسیب و آتش‌سوزی شوند و شکل‌گیری صف مقابل جایگاه‌های فعال، مشکلاتی را برای رانندگان در تامین بنزین مورد نیاز ایجاد کند؛‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این زمینه نوید داده است که با تمهیدات صورت گرفته، روال عرضه بنزین در شیراز عادی می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 20 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید احمد احمدی‌زاده بدون اشاره به شمار جایگاه‌های سوخت آسیب‌دیده افزود: ۳۹ جایگاه عرضه سوخت طی روز جاری، فعالیت خود را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت در شیراز از سر می‌گیرند.
وی اظهار داشت: از رانندگان و شهروندان تقاضا می‌کنیم که از حضور در صف‌های طولانی عرضه سوخت پرهیز کنند چرا که به جز چند جایگاه سوخت که دچار آسیب جدی شده‌اند با فعال شدن سایر جایگاه‌های سوخت، روال عرضه بنزین کاملا عادی خواهد شد.

امنیت کامل بر فضای استان حاکم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین گفت: هم اینک امنیت کامل بر فضای استان حاکم و شرایط کاملا عادی است.
وی اظهار داشت: تمام مدارس استان نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند و مجموعه‌ها و بخش‌های خدمات رسان از جمله مترو و اتوبوسرانی نیز از روز گذشته مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

نظارت بر قیمت‌ها
احمدی زاده ضمن قدردانی از همکاری و همراهی تمام صنوف و بازاریان طی روزهای اخیر بیان کرد: مردم از بابت تامین کالاهای اساسی و ضروری هیچگونه نگرانی نداشته باشند چرا که کالا به اندازه کافی موجود است و با توجه به افزایش نظارت‌ها در عرضه آن نیز خللی ایجاد نخواهد شد و قیمت‌ها نیز تحت نظارت و کنترل خواهد بود.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد. این موضوع در شیراز سبب شد که تانکرهای حمل سوخت نتواند به ارائه خدمات بپردازند.
سخنگوی دولت، رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.
همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت ، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.
دولت تاکید کرده است که ۶۰ میلیون ایرانی طبق جدول زمان بندی از یارانه اصلاح قیمت بنزین بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار