مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت شهید جهان آرا پالایشگاه گاز ایلام :
مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت شهید جهان آرا شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا اجرای برنامه های فرهنگی و رفاهی کارکنان و خانواده های آنان را در اولویت کاری خود قرار داده است.
کد خبر: ۷۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 20 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  ایرج ملکی  با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه های مختلف نقش تعیین کننده ایی دارد، افزود: پایگاه بسیج پالایشگاه گاز ایلام به منظور رفاه حال کارکنان و خانواده های آنان برنامه های مختلف فرهنگی، رفاهی، تفریحی و غیره را در دست اقدام دارد که در طی سال اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه با تصویب شورای فرهنگی پالایشگاه گاز ایلام بیش از 70 نفر از کارکنان و خانواده های آنان به سفر زیارتی اعزام خواهند شد، اظهار داشت: از مهمترین برنامه اجرایی پایگاه در حوزه فرهنگی و رفاهی برگزاری اردوی زیارتی خانوادگی کارکنان است که با اعلام عمومی نسبت به ثبت و نام کارکنان متقاضی اقدام به عمل آمد که از بین 134 خانواده ثبت نام شده طی مراسم قرعه کشی در حضور نمازگزاران در نمازخانه امام حسن مجتبی (ع) پالایشگاه تعداد 18 خانواده در لیست قطعی و 5 خانواده دیگر در لیست ذخیره قرار گرفته اند.

وی افزود: در 4 سال گذشته این پایگاه همگام با دیگر نهادها و سازمان ها در امر خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) با برپایی ایستگاه های صلواتی و ارائه کمک های غیر نقدی فعالیت داشته است.

ملکی به دیگر اقدامات فرهنگی پایگاه مقاومت پالایش گاز ایلام اشاره کرد و افزود: هماهنگی و برگزاری مراسم شب های قدر، مراسم ختم قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسمات و مسابقات فرهنگی و برپایی اردو های فرهنگی برای خانواده ها، بازدید از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس و شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مهم ترین برنامه فرهنگی اجرا شده این پایگاه در ادوار گذشته می باشد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار