کد خبر: ۷۹۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 19 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، بارش برف و باران روز گذشته منجر به وارد شدن خسارت به یک واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار 45 هزار قطعه‌ای واقع در روستای گنجگون بویراحمد شد.

وحید محمدی‌تبار در بازدید از این واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار در روستای گنجگون شهرستان بویراحمد گفت: متاسفانه شب گذشته به علت شدت بارش برف و باران بخشی از سوله، دیوار و سقف مرغداری آسیب دیده و با توجه به اینکه به تازگی مرغ جهت تولید به این واحد تزریق شده بود لذا برای جلوگیری از خسارت بیشتر به سرمایه‌گذار هر چه سریع‌تر دستگاه‌های متولی نسبت به ایمن‌سازی و پایداری زیستی این واحد اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود واحدهای تولیدی استان نباید به دلیل حوادث غیرمترقبه راکد یا از مدار تولید خارج شوند.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیران مرتبط سعی و تلاش کنند این واحد و واحدهایی مشابه که دچار خسارت می‌شوند هر چه سریعتر به چرخه تولید بازگردند، ضمن اینکه به سرمایه‌گذاران و تولید کننده توصیه می‌شود با رعایت نکات ایمنی و اصول فنی در ساخت و سازها و همچنین بیمه کردن واحدهایی صنعتی خود را در برابر حوادث مصون نگه دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار