رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هیچ محوری در این استان بسته نیست، گفت: تردد در راه‌های استان سمنان جریان دارد.
کد خبر: ۷۹۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 19 November 2019
هیچ محوری در استان سمنان بسته نیست/ تردد در راه‌ها جریان دارد

به گزارش تابناک سمنان: تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح وضع راه‌ها و محورهای ارتباطی استان سمنان به دنبال بارش‌های اخیر اظهار کرد: هیچ مسیری از مجموع محورهای مواصلاتی استان بسته نیست و تردد در محورهای استان جریان دارد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه تصادف خاصی هم در راه‌های استان سمنان گزارش نشده است، تصریح کرد: مردم و مسافران قبل از سفر لباس گرم، سوخت کافی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه رانندگان باید برای عبور در محورهای ارتباطی در فصول سرد سال تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند، گفت: از کاربران جاده‌ها می‌خواهیم تا با سرعت مطمئنه حرکت و فاصله ایمنی را با خودروی جلویی رعایت کنند.

کبیری با تأکید بر اینکه رانندگان باید به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند، اظهار کرد: از رانندگان می‌خواهیم حتماً نحوه بستن زنجیر چرخ را آموزش ببینند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار