رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: ۱۵ آذرماه بودجه ابتدایی استان‌ها به مجلس ارائه می‌شود و بودجه سال آینده پس از تصویب همزمان به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 19 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،حبیب‌الله وفایی ، از تحولات چشمگیر در بودجه سال 99 و همزمانی تصویب آن با ابلاغ خبر داد و اظهار داشت: 15 آذرماه بودجه ابتدایی استان‌ها به مجلس ارائه می‌شود و بودجه سال آینده پس از تصویب همزمان به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه استان کرمانشاه، این تحول بودجه را مبنایی برای تسریع و عملی کردن اقدامات استانی معرفی کرد و به شرح اعتبارات اختصاص داده شده به استان از محل اعتبارات استانی پرداخت.

وی با اشاره به رشد 20 درصدی بودجه اعتبارات تملک دارایی وسرمایه‌ای استان، افزود: امسال تزریق 563 میلیارد تومان به این بخش را خواهیم داشت.

وفایی اعتبارات استانی، نفت و گاز را در حوزه تملک سرمایه‌ای 299 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: البته این به غیر از اعتبارات کشوری است که هنوز مقدار آن مشخص نشده است.

وی در خصوص اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان، بیان کرد: این اعتبار در سال آینده به مقدار 484 میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل، 11 درصد افزایش یافته است.

وفایی ادامه داد: اعتبارات هزینه‌ای در بخش پرداخت حقوق با 17 درصد رشد مواجه است ولی در بخش هزینه‌های سایر(مأموریت، اضافه کار، هزینه آب و برق و...) سه درصد کاهش اعتبار داریم.

این مسؤول کل اعتبارات عمرانی سال گذشته را یک‌هزار و 639 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در هفت‌ ماهه سپری شده سال جاری معادل همین رقم یعنی 100درصد اعتبارات به استان تزریق شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال رقمی بالاتر از این به بخش عمرانی استان تعلق گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار