وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به قزوین سفر کرد.
کد خبر: ۷۹۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 16 November 2019
سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین
به گزارش تابناک قزوین، حاجی میرزایی،وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان  وارد قزوین شد.
 
دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی از امروز به مدت ۲ روز در قزوین برگزار می‌شود .
شرکت در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، رونمایی از تمبر یادبود همایش از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین است.
 

حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران در خصوص تامین سهمیه بنزین مدارس اظهار کرد: موضوع تامین سوخت بنزین سرویس مدارس به وزارت نفت و کشور و ستاد سوخت منعکس شده و سازمان برنامه و بودجه بررسی کرده و تمهیداتی متناسب با مسافتی که طی می کنند اندیشیده تا سهمیه سوخت داده شود.

وی در خصوص اهمیت هویت افزود: نقطه آغازین شکل گیری شخصیت افراد را هویت تشکیل می دهد و باید دید این افراد چه شناختی از خود و جامعه دارند که این درک در فرهنگ ما و نظام تعلیم و تربیت و در مسیر یادگیری شکل می گیرد و مهمترین دوره یادگیری نسل ما دوره ابتدایی و پیش دبستانی است که شخصیت اصلی آنها شکل می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: رسالت آموزش و پرورش این است جریان یادگیری را به گونه ای سامان دهد که درک آنها از خود و جامعه عمیق تر و دقیق تر باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار