استاندار اصفهان با بیان اینکه حضور مدیران در شهرستان ها و همراهی مثبت آنها با رسانه ها و گزارش عملکرد بودجه ۹۸ آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: از تمامی مدیران انتظار داریم پویایی بیشتری برای جذب بودجه سال ۹۹ در سطح کشور داشته باشند.
کد خبر: ۷۹۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 14 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه شورای برنامه ریزی  و توسعه استان اظهار داشت: ایجاد نشاط و انگیزه توسط دستگاه های اجرایی استان و تزریق امید و سرزندگی به جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: سبد غذایی مردم اصفهان و ایران با مردم نقاط دیگر دنیا متفاوت است و نمی توان شاخص های آن را با کشور مان تطبیق داد بر همین اساس باید طرحی در قالب سبک زندگی ایرانی و اسلامی با همکاری کارشناسان خبره تدوین و اجرایی شود.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود، تبصره ۱۹ قانون بودجه را فرصتی بزرگ برای تأمین بودجه های دستگاه ها و ادارات دانست و گفت: امروز در شرایط خاصی هستیم بر همین اساس باید از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های قانون بودجه بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: گزارش عملکرد سازمان ها و ادارات استان باید تا پایان آبان ماه ۹۸ در خصوص جذب بودجه سال جاری به مدیریت استان ارائه شود.

رضایی با بیان اینکه حضور مدیران در شهرستان ها و همراهی مثبت آنها با رسانه ها و گزارش عملکرد بودجه ۹۸ آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: از تمامی مدیران انتظار داریم پویایی بیشتری برای جذب بودجه سال ۹۹ در سطح کشور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات مدیران ادارات در خصوص برنامه و بودجه به استانداری اصفهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا تحولات مثبتی را در استان شاهد باشیم البته تلاش و برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی استان به دقت در این مسیر رصد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار