مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: برای توسعه کشت گلخانه ای از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴مورد پروانه تاسیس گلخانه صادر شده است.
کد خبر: ۷۹۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 14 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، شهرام آشتاب مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای توسعه کشت گلخانه ای از ابتدای سال جاری تاکنون این مدیریت اقدام به صدور ۸۴مورد پروانه تاسیس گلخانه در سطح ۱۷۲۲۷۵مترمربع است که۱۱ فقره پرونده تسهیلاتی در سطح ۷۸۵۲۰مترمربع با مبلغ ۲۶۸ میلیون و۶۸۳ هزار ریال تسهیلات پرداخت گردیده و۱۵فقره پرونده در سطح ۲۶۰۰۰متر مربع با مبلغ تسهیلاتی ۱۲۱ میلیون و ۲۵۱ هزار ریال جهت عقد قرار داد وپرداخت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.

او اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین سیاست‌های دولت در بخش کشاورزی توسعه گلخانه‌ها است که در این راستا ۳ فقره پرونده با مساحت ۸۲۰۰متر مربع با مبلغ ۴۹میلیون و ۷۵۴ هزار ریال در میز مشترک مصوب گردیده است و مقدار واحد۲۶گلخانه در سطح ۹۳۶۷۰مترمربع بصورت خود اجرایی و تسهیلات بانکی در حال اجرا است.

آشتاب گفت: تعداد۱۱مجتمع گلخانه ای در سطح ۲۶۲.۶توسط این مدیریت شناسایی وتشکیل پرونده گردیده که پروانه تاسیس ۷مورد آنها در سطح ۱۹۱.۶هکتار صادر گردیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یکی از برنامه‌های مهم بخش کشاورزی را بهره‌برداری مناسب از آب دانست و یادآور شد: توسعه گلخانه‌ ها در این شهرستان با توجه به استفاده بهینه از آب بیش‌ از پیش ضرورت دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار