مدیر کل هواشناسی فارس با اشاره به نفوذ سامانه بارشی در دو روز آینده به استان، گفت: این سامانه با وزش باد و کاهش دما پیش بینی شده است.
کد خبر: ۷۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 14 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:مسعود ده ملایی اظهار داشت: با بررسی آخرین نقشه‌ های هواشناسی شاهد نفوذ سامانه بارشی به استان فارس از اواخر روز شنبه (۲۵ آبان ماه) همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه با رگبار باران، رعد و برق احتمال تگرگ، وزش باد شدید لحظه‌ای، کاهش دما و بارش برف در مناطق سردسیر پیش‌بینی شده است، افزود: این سامانه در بسیاری از مناطق استان فارس فعال خواهد بود.

ده ملایی ادامه داد: این بارش‌ ها مناطق نیمه شمالی، بخش‌ هایی از مرکز و غرب استان، نواحی شمال غرب، بخش‌ هایی از جنوب شرق، نیمه شمالی مرکزی و بخش‌هایی از جنوب استان را در برخواهد گرفت.

وی بیان کرد: احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد شهری و جاده‌ای، لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان فارس با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه (۲۹ آبانماه) در استان فعال خواهد بود، توصیه کرد: هم استانی‌ های عزیز در کنار مسیل‌ ها و رودخانه‌ها به سبب جاری شدن آب روان خودداری کنند.

ده ملایی تصریح کرد: پس از عبور این سامانه، شاهد مه گرفتگی و کاهش دما در نقاط مختلف استان هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار