کد خبر: ۷۹۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا ضمن تداوم شرایط پایدار جوی همراه با آسمانی غالباً صاف و شب‌هایی سرد به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان، در این مدت تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت و از عصر فردا در مناطقی از استان افزایش ابر با مه موقت پیش‌بینی می‌شود.  

وی افزود: از روز پنجشنبه با نفوذ هوا پرفشار سطح زمین به منطقه ضمن وزش باد خزری، به‌تدریج روند کاهشی دمای هوا آغاز شده و هوای سرد وارد استان خواهد شد که تا اواسط هفته آینده تداوم می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از عصر پنجشنبه با ورود سامانه فعال بارشی به استان بارش‌های پراکنده باران در مناطقی از استان به‌ویژه در مناطق جنوبی، نواحی منتهی به استان گیلان و بخش‌هایی از مناطق مرکزی آغاز شده و از روز جمعه با تقویت این سامانه، ضمن افت محسوس دما، بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به‌صورت برف خواهد بود.

محمدی گفت: از اواخر وقت روز جمعه، بارش برف توأم با هوای سرد و مه‌آلود به‌صورت متناوب تا اواسط هفته آینده در مناطق مرکزی و جنوبی استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار