کد خبر: ۷۹۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 11 November 2019
داستان بی تدبیری توزیع آرد در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به امروز و دیروز نیست و مسؤولان هم فریاد مردم را نمی‌شنوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، بی‌تدبیرها در استان کهگیلویه و بویراحمد شاید اصلی ترین عامل در عقب ماندگی و جاماندگی استان از قافله توسعه بوده است استانی که بیشترین ظرفیت‌ها و بهترین بسترها را برای رشد توسعه داشته اما قوم‌گرایی و سیاسی‌کاری اجازه  پیشرفت به عبارتی نفس کشیدن به این استان در وادی توسعه را نداده است.
وقتی در استان حتی در کوچک‌ترین کارها وامانده‌ایم نشان از بی‌درایتی  بی‌تدبیری دارد که یک نمونه از آن را می‌توان در فعل ساده‌ای مثل توزیع آرد مثال زد.
استانی که مردم آن هنوز به زندگی روستایی و عشایری خود پایبند بوده‌اند و اگر از مسؤولان تدبیری اتخاذ شود شاهد رونق تولید خواهیم بود.
روستاییان و عشایر که از همه جاذبه‌ها و امکانات شهرها به دوراند و شاید از تنها دلخوشی‌های آنها پخت نانی باشد که متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل بی تدبیری مسوولان از این یک دلخوشی هم محروم شده‌اند.
نمونه آن را چند روز پیش با تجمع مردم در محل توزیع آرد روستای علی‌آباد شهر یاسوج مشاهده کردیم که مردم از چنین وضعیتی به شدت گلایه‌مند بودند آن‌ها می‌گفتند که چرا باید برای یک منطقه با هزاران نفر جمعیت از علی آباد رفته تا روستاهای مختار و فیروزآباد و کالوس تنها یک محل توزیع آرد روستایی باشد و این گونه تنها برای دریافت یک کیسه آرد سرگردان شوند.
زن و مرد و پیرزن پیرمرد روستایی که صبح زود و آن هم برای به دست آوردن یک کیسه آرد در محلی تجمع کرده بودند از مسؤولان از فرماندار گرفته تا تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط گلایه داشتند که چرا در یک مورد کوچک و کم اهمیت تدبیر به خرج نمی‌دهند مردم را دست به سر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار