معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله مطرح کرد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه در استان مرکزی بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی داریم که در سطح مدارس در برنامه‌های مختلف حضور فعال دارند گفت: در تابستان امسال بیش از ۵ هزار نفر روز در اردو‌های جهادی در بیش از ۱۰۰ مدرسه فعالیت‌های گوناگون انجام دادند
کد خبر: ۷۹۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 03 November 2019

سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله امروز به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و این تفکر نجات‌بخش می‌فرمایند؛ بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان ناامید آفرین است و امروز این کلام توسط بسیجیان محقق شده و بسیجیان همواره توطئه‌های دشمنان را در هر نقطه‌ای خنثی کرده‌اند.

گودرزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی داریم که در سطح مدارس در برنامه‌های مختلف حضور فعال دارند اظهار کرد: در تابستان امسال بیش از ۵ هزار نفر روز در اردوهای جهادی در بیش از ۱۰۰ مدرسه فعالیت‌های گوناگون انجام دادند.

وی ادامه داد: دیوارنویسی، ترمیم و بازسازی مدارس و شرکت در اردوهای جهادی در سایر نقش شهرستان‌ها ازجمله فعالیت‌های مهم دانش آموزان جهادی بوده که با این اردوها سعی داریم دانش آموزان را برای مسئولیت‌پذیری در آینده آماده‌سازیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله بیان کرد: امروز به برکت تفکر بسیج اردوهای جهادی نقش مؤثری در تربیت نسل انقلابی دارد و امیدواریم روزبه‌روز این فرهنگ غنی در کشور تقویت شود.

گودرزی بابیان اینکه در بیش از ۶۰ مدرسه طرح شهید بهنام محمدی انجام شد که نتایج و دستاوردهای مناسبی را در سطح مدارس به همراه داشت بیان کرد: در این طرح‌ها سعی کردیم با ایجاد یک ارتباط مؤثر بین مدرسه، مسجد و منزل اهداف مؤثری را پیش ببریم.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی ظرفیت مناسبی برای تربیت نسل جوان انقلابی و آشنایی آنها بافرهنگ دفاع مقدس است که این اردوها از شنبه با اعزام خواهران شروع خواهد شد و بیش از ۵ هزار نفر در این خصوص سهمیه استان مرکزی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله گفت: از ۸ تا ۱۵ آبان ماه هفته بسیج دانش‌آموزی است که بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح مدارس و مساجد استان با محوریت دانش‌آموزی برگزار می‌شوند.

گودرزی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان روز استکبارستیزی در بیش از ۵۶ نقطه استان با حضور فعال دانش آموزان و جوانان برگزار خواهد شد که این راهپیمایی در شهر اراک نیز از میدان سرداران برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار