رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 02 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی صفری ، اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی از امروز(یازدهم آبان) و با اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.

صفری با بیان اینکه اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور تا دوم آذر ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: پس از آن نیز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از پنجم آذر آغاز و تا 13 این ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بعد از اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور، اعزام دانش آموزان پسر آغاز خواهد شد.

صفری در ادامه  با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام 16 هزار نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال جاری، اظهار کرد: نیمی از این اعزام‌ها به دانش آموزان دختر و مابقی  به دانش آموزان پسر اختصاص خواهد داشت.

 به گفته صفری سال گذشته نیز در مجموع 16 هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای حضور راویان دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، گفت: این راویان روایتگر رخدادهای سالهای دفاع مقدس شده و دانش آموزان را در جریان اتفاقات رخ داده در سالهای جنگ تحمیلی می‌گذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار