پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم و مصاحبه اختصاصی با معاونت فنی اشخاص در آستانه روز دانش آموز منتشر شد.
کد خبر: ۷۹۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 02 November 2019

تابناک / پیام محمدابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم در ادامه می آید:

شش سال پیاپی افتخار خدمت رسانی به آینده سازان ایران اسلامی را داشته ایم.

و اکنون در آستانه ۱۳ آبان (روز دانش آموز)، مفتخریم اعلام داریم که با بازبینی در خدمات بیمه معلم، برگ جدیدی از خدمت رسانی به دانش آموزان ایران زمین را ورق زدیم، باشد که خدمات دهی به آینده سازان کشور و جامعه معظم فرهنگیان را تسهیل بخشیم.

بیمه معلم به پاس اعتماد وزارت محترم آموزش و پرورش در راستای برگ تایید این وزارت بر این قرارداد، ضمن افزایش تعهدات و پوشش های بیمه ای از ابتدای سال جاری، به مناسبت روز دانش آموز تسهیلاتی را جهت سرعت عمل در خدمت رسانی در قالب پرداخت سریع خسارات در دستور کار قرار داده است.

بر این باوریم که مهیا سازی امنیت در دانش اموزان، آینده ای امن را برای آنها به ارمغان خواهد آورد و بر خود می بالیم که سهمی هر چند کوچک در ایجاد آرامش خاطر در جامعه بزرگ دانش آموزی داریم.

این شرکت بیمه ای به نمایندگی از صنعت بیمه کشور با خدمت رسانی به آینده سازان این مرز و بوم تلاش می کند تا همواره قرارداد با آموزش و پرورش را تکامل بخشد،

که از جمله این مهم: پرداخت مستقیم خسارت به حساب والدین جهت تسریع و تسهیل در خدمت رسانی می باشد.

شرکت بیمه معلم با اتکا به سند استراتژیک خود و ضرورت پیاده سازی مشتری مداری با تکمیل زنجیره خدمات، با قدرت در کنار دانش آموزان ایران زمین خواهد بود.

تشریح نحوه خدمت رسانی به جامعه بزرگ دانش آموزان در گفتگو با عباس معینی معاونت فنی اشخاص بیمه معلم

بیمه معلم در مسیر تکامل خدمت به بیمه شدگان

رضایت 80 درصدی در سطح کشور اخذ شد

با توجه به فراوانی تعداد بیمه شدگان در قرارداد حوادث تحصیلی مشتمل بر چهارده میلیون دانش آموز، بیمه معلم در مسیر تکامل خدمت رسانی به بیمه شدگان، تسهیل در ارایه خدمت را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، عباس معینی، معاون فنی اشخاص بیمه معلم در آستانه سیزده آبان (روز دانش آموز) با تشریح نحوه خدمت رسانی این شرکت به جامعه بزرگ

دانش آموزان، از بازنگری قرارداد در قالب تسهیل در خدمت رسانی خبر داد و تصریح کرد: فرم های اعلام خسارت بازبینی و یکسری داده ها اضافه گردیده که بر مبنای آن خدمت رسانی با سرعت عمل بیشتری انجام پذیرد.

وی افزود: با پرداخت هزینه ها و غرامت به حساب شماره شبا مشخص شده در فرم اعلام خسارت واریز می گردد. که در واقع با این امر از مراجعه مجدد اولیا دانش آموزان جلوگیری و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب آنان صرفه جویی می شود.

معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم در ادامه افزود : با دریافت شماره تلفن همراه اولیا دانش آموزان (فرم اعلام خسارت) اطلاعات مربوط به میزان پرداخت خسارت و بیمه نامه پیامک می شود تا زیان دیدگان از زمان و میزان خسارت پرداختی مطلع باشند.

عباس معینی با اشاره به بازنگری بیمه معلم در خدمت رسانی با توجه به گستردگی دانش اموزان در بیش از 110 هزار واحد آموزشی در سراسر کشور عنوان داشت: تحویل مدارک خسارات از طریق شعب، باجه‌ها و شبکه فروش (بالغ بر 1500 نمایندگی) بیمه معلم تسری یافته است، تا دسترسی به مراکز خدمت رسانی بیمه معلم به بیمه شدگان افزایش یابد.

این مقام مسئول در بیمه معلم با اشاره به دیگر اقدامات بیمه معلم در راستای بازبینی و افزایش کیفیت خدمات رسانی بیمه معلم به دانش آموزان سراسر کشور گفت: در راستای سنجش عملکرد بیمه معلم، رضایت سنجی گسترده ای در سطح کشور درخصوص خدمات ارایه شده صورت گرفت که بر اساس نظرسنجی ها رضایت ۸۰ درصدی اخذ گردید .

و امیدواریم بتوانیم با تداوم تسهیل خدمات، رضایت بالاتر از ۸۰ درصدی را کسب نماییم.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم در ادامه به بازبینی قرارداد دانش اموزی اشاره کرد و گفت : غرامت فوت ناشی از حادثه به ده میلیون تومان افزایش یافت، هزینه های پزشکی ناشی از حادثه به دو میلیون تومان و همچنین جراحی های بیمارستانی به دو میلیون تومان افزایش یافته است.

عباس معینی متذکر شد: بیمه مسئولیت کارکنان آموزش و پرورش و دانش اموزان و اماکن متعلق به آموزش و پرورش و همچنین اردوهای آموزشی و اردوهای راهیان نور نیز در زمره خدمات بیمه معلم قرار می گیرند.

عباس معینی، معاون فنی اشخاص بیمه معلم تصریح کرد: تداوم شش ساله قرارداد آموزش و پرورش با بیمه معلم در سایه رضایت جامعه فرهنگیان از خدمات بیمه معلم حاصل شده است و این شرکت بیمه ای تلاش می کند تا با تسهیل خدمت رسانی، رضایت حداکثری را کسب نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار