قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۳میلیون و ۹۳۹ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۹۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 02 November 2019

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 939 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 938 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 38 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 239 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 829 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 402 هزار و 400 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1514.2 دلار معامله می‌شود.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند حباب قیمت سکه تمام و نیم‌سکه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسیده است؛ آن‌طور که محمد کشتی‌آرای می‌گوید: چند هفته‌ای ست که تقاضایی برای خرید سکه در بازار وجود ندارد و هم‌اکنون این بازار در رکود شدید است.

در عین حال در بازار ارز نیز تقاضا برای ارز کم شده و فقط خریداران واقعی در این بازار هستند. بازاری‌ها می‌گویند: تقاضای کاذب دیگر برای دلار نداریم و با توجه به افت و خیزهایی که در سال قبل داشت و آرامش نسبی ماه‌های اخیر دیگر کسی به‌نیت سرمایه گذاری وارد این بازار نمی‌شود.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار