امام جمعه جهرم گفت:با اشاره به اینکه قاطبه مردم و مسوولان نسبت به سخنان بنده حساسیت نشان داده و ابراز لطف داشتند، عنوان کرد: مطالبات باید پیگیری شود و در این زمینه نیز نماینده شهرستان نامه‌ای مستند و خوب به وزرات کشور نوشته و از اهرم‌های قانونی که در اختیارش است استفاده کرد تامشکل موجود از مجاری قانونی پیگیری شود.
کد خبر: ۷۹۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 02 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نمازجمعه جهرم با گرامی‌داشت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: اعلام برائت از دشمنان اسلام و بشریت یک مبارزه و جهاد است و جا دارد با گرامی‌داشت این روز در راهپیمایی 13 آبان حضور گسترده داشته باشیم.

وی با اشاره به بازتاب سخنان خود در خطبه‌های هفته گذشته، افزود: برخی افراد بنده را متهم به بی‌اطلاعی کرده و برخی اظهار داشتند که این مسائل در خطبه نمازجمعه نباید گفته شود.

امام جمعه جهرم ادامه داد: برخی نیز معتقد بودند که این سخنان، شهر را دو قطبی خواهد کرد و میان مردم ایجاد اختلاف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قاطبه مردم و مسوولان نسبت به سخنان بنده حساسیت نشان داده و ابراز لطف داشتند، عنوان کرد: مطالبات باید پیگیری شود و در این زمینه نیز نماینده شهرستان نامه‌ای مستند و خوب به وزرات کشور نوشته و از اهرم‌های قانونی که در اختیارش است استفاده کرد تامشکل موجود از مجاری قانونی پیگیری شود.

مدبر ادامه داد: چنانچه احساس کردیم شهر و زادگاهمان قرار است آسیب ببینید فارغ از هرگونه سلایق سیاسی مطالبات را از مجاری قانونی پیگیری کرده تا حقی از مردم ضایع نشود.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت نمادین مردم جهرم در پیاده‌روی حرم تا حرم که در سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار شد نیز گفت: این حرکت ده‌ها هزار نفره نماد وحدت، شکوه و مانور ولایت‌مداران بود.

وی اضافه کرد: خیل عظیم بانوانی که با پوشش چادر در این حرکت نمادین شرکت کردند ما را به این باور وا داشت افرادی که نسبت به مسئله حجاب کم لطفی می‌کنند در اقلیت بوده اما چون رفت و آمدشان در معابر و خیابان‌ها بیشتر است به دید برخی افراد جمعیت آن‌ها بسیار است.

مدبر با اشاره به اینکه 61 موکب ثابت و سیار در این مسیر پیاده‌روی فعال بوده است، گفت: در این موکب‌ها بیش از هزار و 500 نفر به مردم خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی روز آخر صفر در جهرم به عنوان یک اثر معنوی باید ثبت شود از حضور مردم شهرستان در این مراسم و موکب‌دارانی که به مردم خدمت کرده و بعضاً با توزیع غذاهای سنتی جهرمی ترویج دهنده آن بودند تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه جهرم با اشاره به تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به ائمه جمعه در راستای نقش معنوی و پدرگونه آن‌ها نسبت به آحاد جامعه، تصریح کرد: امام جمعه در جامعه نقش پدری دارد و حضورش در اجتماعات و در جمع گروه‌ها و سلایق مختلف از این حیث است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار