کد خبر: ۷۹۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 24 October 2019
 

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در آستانه اشرفیه/ کشف احشام قاچاق در آستارا

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه ۲ آبان ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه به دام افتاد

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه، ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم را در این پرونده شناسایی کرد، اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش در آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: متهم ۳۵ ساله در بررسی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر در یکی از شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.

سرهنگ روشن‌قلب تصریح کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد.

او همچنین از شهروندان خواست: وسایل نقلیه خود را به دزدگیر و قفل‌های مطمئن مجهز کنند تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف احشام قاچاق در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه نیسان مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۵۲ رأس بز و ۲۴ رأس گوسفند قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: متهمان ۳۹ و ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار