استاندار:
استاندار خوزستان گفت: مدیریت مبتنی بر تبادل امتیاز و باج در پشت پرده، عامل ورشکستگی فعالیت های اقتصادی است.
کد خبر: ۷۹۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 October 2019

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان که روز گذشته (یکم آبان ماه) انجام شد، اظهار کرد: از زمان تولید نفت در ایران کارخانجات و شرکت های زیادی ایجاد شده اما متناسب با آن رشد نداشتیم و برگشت منابع فراهم نشده است و بعضا سرمایه گذاری ها زیان ده بوده است.

وی افزود: مهمترین دلیل این وضعیت عدم توسعه منابع انسانی است و اینکه شایسته سالاری در انتخاب مدیران در این فعالیت های اقتصادی انجام نشده است.

استاندار خوزستان گفت: اگر توسعه منابع انسانی و بالا بردن فرهنگ مدیران انجام نشود و مدیریت مبتنی بر تبادل امتیاز و باج دادن های پشت پرده باشد سرمایه گذاری های کلان اقتصادی از هم می پاشد.

شریعتی تاکید کرد: اصل تولید است و همه باید در خدمت تولید باشند و تولید هم هوشمندانه و با کار کارشناسی باشد.

استاندار خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد شرکت فولاد اکسین اظهار کرد: از تلاش های مسوولان شرکت تشکر می کنم. اینکه در طول یکسال وضعیت شرکت متحول شود نباید نقش مدیریت مجموعه و همت پرسنل آن را دست کم گرفت.

شریعتی ادامه داد: تا زمانی که در این مسوولیت هستم از مدیریت فولاد اکسین به طور کامل حمایت خواهم کرد و اگر هم افراد و گروه هایی به دنبال ایجاد خلل و سنگ اندازی در کار آن باشند با آنها برخورد خواهم کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: بر تولید، بهره وری، جلب بیشتر رضایت کارکنان و توسعه شرکت تمرکز کنید و نسبت به موضوعات حاشیه ای و جانبی بی توجه باشید.

شریعتی خطاب به مسوولان صنعت فولاد استان گفت: صرفا توزیع سود میان سهامداران انجام نشود و نسبت به توسعه فعالیت ها تمرکز بیشتری شود چرا که حق خوزستان است که قطب اول فولاد کشور باشد و از رتبه دوم به جایگاه اول برسد.

وی گفت: همچنین انتظار دارم تربیت مدیران جوان از بدنه صنعت فولاد استان را در دستور کار خود قرار دهید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار