کد خبر: ۷۸۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 17 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته تشکل های اصلاح طلب با سید باقر موسوی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه وبویراحمد دیداری داشته اند که محسن فروزان یکی از حاضرین در جلسه پس از بیان شعری با این مضمون که ”  رواق منظر چشم من آشیانه توست/ کرم نما و فرود آ که خانه ام خانه توست ” خطاب به موسوی گفت: خیلی خوش آمدی به دیاری که ۱۶ سال محروم از نماینده ای در خانه ملت است که شجاعت و اندیشه سید باقر موسوی را داشته باشد هر چند امید به آینده ما بسیار کم شده بود اما حضور شما دوباره امید را در دل های ما زنده کرد.
 
جناب سید باقر موسوی جهان اباد از چه بگویم و از کجا بنالم؟ از تقدم قوم گرایی بر شایسته سالاری ناله سر دهیم یا از مدیران دو نبشی که همچون موریانه به جان درخت لاغر اصلاحات افتاده اند و از درون می خورند و می تراشند گریه سر دهیم.
 
جناب سید باقر موسوی: امروز صدای منِ محسن فروزان صدای جوانانی اصلاح طلبی است که در حوزه بویراحمد ودنا مورد بی مهری قرار گرفته اند، جوانانی که در ۸ سال دولت مغول گونه احمدی نژاد له شدند؛ امیدمان به تدبیر دولت روحانی بود که اندک امیدمان را همفکران واعظ ها و نوبخت ها به ناامیدی تبدیل کردند.
 
جناب سید باقر موسوی در روانشناسی مبحثی داریم بنام درماندگی آموخته شده که توسط سلیگمن مطرح شد حال بعضی از ما جوانان اصلاح طلب همانند حال سگ های مورد ازمایش مارتین سلیگمن است.
 
اگر بخواهیم به آمار استخدام قومی در این حوزه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که جوانان اصلاح طلب هیچ جایگاهی نداشته اند.
 
اگر بخواهیم از عملکرد بی شمار شما در ۸ سال نمایندگی اشاره کنیم خواهم گفت که در بحث کادر سازی جوانان اصلاح طلب بسیار موفق بوده اید وامروز شاهد هستیم سید باقر موسوی جهان اباد باعث رشد امثال غلامرضا پناها وخداد غریب پور ها در سطح ملی شده است.
 
جناب سید بعد از پایان دوران نمایندگی شما نه اصلاح طلبی در قدرت بوده اگر هم در قدرت بوده به جوانان اصلاح طلب بی توجه بوده و هیچ گاه هم به دنبال کادرسازی نبوده اند.
 
: ما در شرایط کنونی فقط نیاز به تغییر داریم و آماده و منتظر فرمان شما هستیم ما نمی خواهیم با یک شتر گاو پلنگی روبه رو شویم ما از انتخاب بین بد و بدتر خسته شده ایم، اصلاحات در بویراحمد و دنا استحاله شده است.
 
در دوره گذشته بعد از رد صلاحیت شما توسط شورای نگهبان، اصلاح طلبان به هم تنه زدند این جریان زخمی است و نیاز به آرامبخش دارد.
 
تنها مطالبه ما از شما این است که بمانید و به ما امید دهید بمانید و دوباره اصلاحات را زنده کنید.
 
جناب سید ما با خود عهد بستیم هر آن کس که مورد حمایت شما باشد حتی یک سنگ، در کنارش بمانیم و حمایت کنیم.مجلس ما امروز سید باقر موسوی ها و سلحشوری ها و صادقی ها را می خواهد.
 
خرده بر حرف درشت من آزرده مگیر
حرف آزرده درشتانه بود خرده مگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار