مسئول موکب سلامت ستاد مردمی اربعین قزوین در کربلا:
مسئول موکب سلامت ستاد مردمی اربعین قزوین در کربلا : امسال مراجعه نیروی داوطلب برای خدمت در موکب سلامت به مراتب بیشتر از سال‌های قبل شده است و این نشان دهنده شکل گیری یک جریان بزرگ در اربعین است که باید بسترسازی کنیم.
کد خبر: ۷۸۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 17 October 2019

نیروهای داوطلب برای خدمات رسانی از یکدیگر سبقت می‌گیرند

به گزارش تابناک قزوین،محمدرضا بحرانی،مسئول موکب سلامت ستاد مردمی اربعین قزوین اظهار کرد: سومین سال برپایی موکب سلامت حضرت رقیه(س) است که در دو سال گذشته در دو نقطه مستقر بود اما امسال در سه نقطه نجف، کربلا و مسیب در قالب ۱۰۰ کادر پزشکی خدمات می‌دهد.
وی افزود: خدمات درمانی، مامایی، اتاق عمل، داروسازی، پرستاری در موکب ارائه و روزانه حدود ۲هزار ویزیت رایگان در هر موکب انجام می‌شود.
مسئول موکب حضرت رقیه(س) گفت: همه خدمات رایگان است و تمامی زائرین ایرانی و غیرایرانی پذیرش می‌شوند که فارغ التحصیلان و دانشجویان جهادی علوم پزشکی حضور دارند‌ که در طول سال در مناطق محروم استان و در شرایط بحرانی مثل سیل و زلزله خدمات رسانی می‌کنند.
بحرانی بیان کرد: امسال مراجعه نیروی داوطلب برای خدمت در موکب سلامت به مراتب بیشتر از سال‌های قبل شده است و این نشان دهنده شکل گیری یک جریان بزرگ در اربعین است که باید بسترسازی کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود امکانات نیز با محدودیت‌هایی از جمله کمبود دارو مواجه هستیم که باید توسط مسئولین تامین شود.
مسئول موکب حضرت رقیه(س) در کربلا افزود: بخش بهداشت و سلامت از کارهایی است که در اربعین بر زمین مانده چراکه سایر بخش‌ها مانند اسکان و تغذیه بسیار پررنگ کمک می‌شود.
این خادم حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه هرسال پیاده روی اربعین پرشورتر برگزار می‌شود نیز در حوزه بهداشتی و درمانی به پشتیبانی بیشتری نیاز است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار