سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان"بوئين زهرا" از انهدام باند سارقين احشام ودستگيري 3 نفر سارق در اين شهرستان خبر داد
کد خبر: ۷۸۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 15 October 2019

انهدام باند سارقين احشام در بوئين زهرا

به گزارش تابناک قزوین،سرهنگ حسين رشيدتبار،سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان"بوئين زهرا"   اظهار داشت: در پی وقوع  يك فقره سرقت بعنف احشام در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت وكارگروه ويژه اي تشكيل شد.

وی در ادامه گفت: عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه روزی موفق به شناسایی خودرو سارقان و محل اختفاء 3 نفراز سارقين بعنف احشام  شدند.

این مقام انتظامی در تشریح خبر بیان داشت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی با تلاش ماموران سارقان طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پليس آگاهي منتقل شدند.

وی افزود: پس از انجام بازجوئی های تخصصی توسط عوامل پلیس آگاهی و ارائه مستندات و دلايل پليسي ،متهمان لب به اعتراف گشودند و به سرقت اموال شاکي اعتراف كردند.

سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا در ادامه افزود:ماموران پليس آگاهي با تحقيقات فني وغيرمحسوس مخفيگاه 2نفر از مال خرها  را نيزشناسايي وبا هماهنگي قضايي دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند

سرهنگ2 حسين رشيد تبار در پایان با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص سرقت موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110به پلیس اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار