بهره‌برداری از بیش از ۲ هزار پروژه آموزشی کشور که ۱۰ هزار کلاس درس از جمله آنهاست روز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به شکل ویدئو کنفرانس در هنرستان فنی و حرفه‌ای زینبیه شهرستان دماوند آغاز شد.
کد خبر: ۷۸۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 15 October 2019

بهره‌برداری از ۱۰ هزار کلاس درس با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری آغاز شد

به گزارش تابناک تهران، اسحاق جهانگیری پس از ورود به دماوند از این هنرستان بازدید و آن را افتتاح و سپس در مراسم بهره‌برداری از پروژه های آموزشی کشور در ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با چند استان دیگر شرکت کرد.

این مراسم با حضور وزیر آموزش و پرورش و شماری دیگر از مسئولان کشوری و استانی در حال برگزاری است.

میزان اعتبار این تعداد پروژه افزون بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

بنا بر اعلام مسئولان سازمان نوسازی مدارس کشور ۴۷ درصد پروژه های مذکور توسط خیرین مدرسه‌ساز یا با مشارکت آنان ساخته شده است.

این پروژه‌ها غیر از کلاس‌های درس، سالن ورزشی، استخر و بخش‌های دیگر را شامل می‌شود.

مهرداد پورفتحی رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند در خصوص افتتاح هنرستان دخترانه زینبیه این شهرستان اظهار داشت: این هنرستان با ۲۰ کلاس درس، چهار اتاق اداری، ۶ سالن و کارگاه به مساحت سه هزار و ۹۳۰ مترمربع شامل ساختمان اصلی و سالن ورزشی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه کل مساحت زمین این هنرستان پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع است و در ۲ مرحله ساخته شده گفت:‌ شروع ساخت آن از سال ۹۰ بود که پس از مدتی توقف، مجدد از سال ۹۴ از سر گرفته شد.

مجموعه اعتبار ساخت این هنرستان افزون بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان تهران اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار