رسایی نسب رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خبر داد:
کد خبر: ۷۸۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 14 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، اسلام رسایی نسب رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان گفت: صدور قبوض گاز به صورت الکترونیکی(پیامکی) در استان آغاز شده است.

مهندس رسایی نسب افزود: امیدواریم با همکاری بیشتر مردم و مسئولیت پذیری ما در مجموعه شرکت گاز، بزودی شاهد حذف صددرصدی چاپ قبوض باشیم.
اسلام رسایی نسب با اشاره به اهمیت حذف قبوض کاغذی گاز بیان کرد: حداقل کار ممکن در راستای توسعه دولت الکترونیکی و حفظ منابع ملی و محیط زیست انجام شده است.
رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز در خصوص پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی اظهار داشت: مرحله بعدی قرار دادن لینک پرداخت الکترونیکی در پیامک ها است که در حال نهایی کردن با درگاه ها و بانک ها در این زمینه هستیم.
وی با اشاره به سختی کار افزود: این کار به سختی در حال انجام است زیرا طبق دستورالعمل های بالادستی سیستم های ما به اینترنت وصل نیستند و همین مسئله انجام فعالیت های خدمات الکترونیک را با مشکل و سختی زیاد همراه می کند.
مهندس اسلام رسایی نسب رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان در پایان گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اجرای طرح صدور قبوض الکترونیکی بین شرکت های گازی استانی جزء ۳ استان برتر کشور می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار