رئیس فرودگاه بین المللی شاهرود:
شاهرود- رئیس فرودگاه بین المللی شاهرود با بیان اینکه دومین پرواز شاهرود-نجف برگزار می شود، گفت: این پرواز عصر دوشنبه از این فوردگاه انجام و زائران کربلا را به نجف اعزام می کند.
کد خبر: ۷۸۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 14 October 2019

دومین پرواز شاهرود-نجف انجام می شود

به گزارش تابناک سمنان :مرتضی حمید پور با بیان اینکه دومین پرواز بین المللی فرودگاه شاهرود به مقصد نجف اشرف امروز دوشنبه برقرار می شود، تاکید کرد: این پرواز قرار است زائران اربعین را از شهرستان شاهرود به فرودگاه بین المللی نجف انتقال دهد که گامی بزرگ در راستای تکریم مردم شاهرود و همچنین عاشقان ابا عبدالله(ع) است.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ بین المللی شدن فرودگاه و همچنین پس از تطویل باند و فراهم کردن زیرساخت ها، پرواز بین المللی نجف امروز ساعت ۱۷ از طریق هواپیمای بوئینگ ام دی با ظرفیت مسافر ۱۵۰ نفر از فرودگاه بین المللی شاهرود به مقصد نجف پرواز خواهد کرد.

رئیس فرودگاه شاهرود با بیان اینکه پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین سازمان هواپیمایی و فرودگاه های کشور، برای برقراری این پرواز قابل تقدیر است چرا که کام مردم شهرستان را شیرین می کند، ابراز داشت: برای برقراری این پرواز تمام هماهنگی ها و امور لازم صورت گرفته و زیرساخت ها نیز در فرودگاه مستقر هستند.

حمید پور با بیان اینکه این پرواز ها فتح بابی برای توسعه بیشتر پرواز های بین المللی این فرودگاه است، گفت: ان شالله در آینده شاهد برقراری پرواز های کارگرو و همچنین پروازهای مسافری به مقاصد مختلف باشیم.

نخستین پرواز بین المللی فرودگاه شاهرود چند ماه قبل به مقصد نجف اشرف انجام شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار