دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ماجرای پیش آمده برای اتوبوسی در محور ایرانشهر به شیراز به دنبال اختلاف مالی بین دو برادر از اتباع بیگانه بوده است.
کد خبر: ۷۸۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 14 October 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: ساعاتی قبل شایعه ای مبنی بر “اتوبوس حامل مسافران ایرانشهر به شیراز ساعاتی قبل در منطقه ریکپوت، ایرانشهر مورد حمله سرنشینان سه دستگاه پژو قرار گرفت” در فضای مجازی منتشر شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در زاهدان اظهار کرد: ساعتی قبل بین راننده یک دستگاه اتوبوس و راننده یک دستگاه پژو درگیری لفظی رخ می‌دهد، این اتفاق در فضای مجازی به اشتباه با عنوان حمله مسلحانه به سمت اتوبوس مسافربری منتشر شده که بر اساس پیگیری های انجام گرفته، این خبر صحت ندارد در واقع هیچ گونه حمله و یا سرقت مسلحانه ای صورت نگرفته است.

محسن گل محمدی ادامه داد: بین دو برادر که اتباع بیگانه بوده اند اختلافات مالی به وجود آمده که عده ای از این موضوع سؤاستفاده کرده و اقدام به پخش خبر به صورت حمله مسلحانه به اتوبوس مسافران کرده اند.

ماجرای محور ایرانشهر به دنبال اختلاف مالی بین 2برادر از اتباع خارجی بوده است

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر تاکید کرد: در این ماجرا به کسی صدمه وارد نشده است.وی گفت: عده ای با هدف تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار چنین اخباری می کنند که مردم باید هوشیار باشند و دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به نشر اینگونه اخبار کذب در فضای مجازی می‌کند برخورد قانونی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار