رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: با مساعدت خیران ۹۰ نفر از مددجویانی منطقه آبگرم که تاکنون به زیارت امام رضا (ع)مشرف نشدند، به مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۷۸۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 14 October 2019

اعزام ۹۰ نفر از مددجویان برای نخستین بار به مشهد مقدس

به گزارش تابناک قزوین،همت امانی رئیس کمیته امداد آبگرم  بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم آوردن شرایط زیارت برای مددجویانی است که تاکنون به مشهد مقدس نرفته اند.

وی ادامه داد: طرح "شوق زیارت" با هدف فراهم آوردن بستر این زیارت معنوی و مهم اجرا می شود تا مددجویان ضمن حضور در این بارگاه الهی و زیارت حضرت ثامن الجج (ع)، از برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی نیز بهره مند شوند.

رئیس کمیته امداد آبگرم عنوان کرد: هزینه اجرای طرح شوق زیارت از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران تأمین می شود که در این زمینه آستان قدس رضوی نیز با این نهاد همکاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دو تن از خیران آبگرم در اقدامی خداپسندانه ۱۰ میلیون تومان کمک کرده اند تا مددجویانی که تاکنون به زیارت مشهد مقدس نرفته اند، به مشهد مقدس مشرف شوند همچنین یکی از این خیران هزینه زیارت هشت مددجو را برای عتبات عالیات تقبل کرده است.

امانی اعلام کرد: از ابتدای سال ۲۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شده اند ولی با کمک خیران، امیدواریم پس از ماه صفر، ۹۰ نفر از مددجویان منطقه آبگرم در قالب طرح شوق زیارت، به مشهد مقدس مشرف شوند.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) آماده است تا کمک های مردم نیکوکار را در قالب های مختلف جمع آوری کرده و براساس نیت خیران، برای نیازمندان واقعی هزینه کند.

برچسب ها: کمیته امداد ، خیران ، کمک ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار