معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین : از سال ۹۲ تا کنون ۴ هزار و ۱۳۸ دستکاه ماشین الات کشاورزی در استان قزوین پلاک گذاری شده است
کد خبر: ۷۸۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 13 October 2019

پلاک گذاری 4 هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،مجید اسماعیلی،معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین در جلسه ساماندهی پلاک گذاری ماشینهای کشاورزی که فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان و اعضا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در راستای اصلاح نظام توزیع سوخت و فرآورده های نفتی ؛ مالکین خودروهای کشاورزی بایستی نسبت به پلاک گذاری ماشین های کشاورزی خود اقدام نمایند .

وی اظهار داشت : در حال حاضر مجموعا ۹ هزار و ۹۶۲ دستگاه ماشین کشاورزی در سطح استان وجود دارد که از این میزان ۹ هزار ۸۱۲ دستگاه تراکتور ، ۸۳ دستگاه کمباین و ۶۸ دستگاه چاپر می باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : از سال ۹۲ تاکنون یک هزار و ۸۳۸ دستگاه در سطح استان پلاک گذاری و ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه نیز توسط شرکت های خودرو ساز کشاورزی پلاک گذاری شده که جمعا چهار هزار و ۱۳۸ دستگاه حدود ۴۲ درصد ماشین آلات کشاورزی استان پلاک گذاری شده است .

 اسماعیلی اضافه کرد :   در حال حاضر حدود ۵ هزار ۸۲۸ هنوز اقدام به پلاک گإاری ماشین آلات خود نکرده اند .

وی ؛ بیمه خودروهای کشاورزی را از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه دانست و گفت : با توجه به قیمت و هزینه ها ؛ بیمه برای کشاورزان بصورت اقساط انجام شود تا کشاورزان رغیبت و تمایل بیشتری برای انجام این کار داشته باشند .

این مقام مسئول تصریح کرد : تمام اطلاعات ماشین آلات کشاورزی استان در سامانه ؛ جمع آوری شده است .

اسماعیلی خاطر نشان ساخت : وضعیت استان در طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی مناسب است ولی باید تلاش بیشتری برای تکمیل این طرح انجام داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار