معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تا 4 روز بعد از اربعین خدمات بهداشتی_درمانی سپاه به زائران حسینی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 13 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا علیمحمدی‌ معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: خدمات مجموعه‌ درمانی سپاه از ۱۳ مهرماه آغاز و تا ۴ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این کمیته با راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی با ۴۰ تخت بستری و ۱۱ تخت اورژانس در بخش‌های عمومی، پاراکلینیکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داندانپزشکی، جراحی و همچنین پزشک متخصص زنان و زایمان، طب اورژانس، داخلی، جراحی و ارتوپد با ۱۱۰ کادر درمانی به‌صورت تمام وقت و رایگان در خدمت زوار اربعین هستند.

معاون بهداشت و امداد سپاه اظهار کرد: این بیمارستان روزانه به‌طور متوسط بین ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ زائر را پوشش خدمات درمانی داده است.

وی تصریح کرد: سایر مراکز درمانی سپاه و بسیج در شهرهای محل تردد در خدمت زائرین بوده و نیز روزانه تا ۲۵۰۰ نفر را پوشش داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به رایگان بودن خدمات ادامه داد: کمیته بهداشت، امداد و درمان اربعین سپاه در مهران متشکل از سپاه ایلام و دو استان معین کرمان و کرمانشاه بوده و الحمدالله با تمام توان پای کار آمده‌اند تا زوار اربعین در آسایش عازم عتبات شوند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار