فرمانده انتظامی استان از انجام یک عملیات مشترک بین پلیس قزوین و "زنجان" و کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش بیش از 2میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 06 October 2019

کشف میلیاردی سیگار قاچاق در عملیات مشترک پلیس قزوین وزنجان

به گزارش تابناک قزوین،سردار "مهدی حاجیان" فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد 2 دستگاه اتوبوس  قصد انتقال محموله قاچاق سیگار را به مرکز کشور دارند که  اطلاعات تکمیلی در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: با تلاش عوامل پلیس آگاهی استان "زنجان" پس از بررسی اطلاعات دریافتی و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت  اتوبوس های مورد نظر در محور زنجان –تبریز شناسائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو اتوبوس را توقیف و در بازرسی بعمل آمده تعداد 369هزار نخ سیگار خارجی قاچاق  و 31 کیلو توتون کشف و 4 نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را بیش  از 2میلیارد ریال عنوان کردند خاطر نشان کرد: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار