مسئول موکب احباب الرضا(ع) تاکستان:
مسئول موکب احباب الرضا(ع) تاکستان : روزانه بیش از 5هزار پرس صبحانه، 2هزار پرس ناهار و شام در بین زوار اربعین حسینی توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 05 October 2019

توزیع بیش از ۶هزار پرس غذا به زائران اربعین

به گزارش تابناک قزوین،روح الله آذربایجانی مسئول موکب احباب الرضا(ع) تاکستان اظهار کرد: کامیون‌ها و تریلرهای موکب از ۱۲ مهر ماه و خادمین موکب نیز ۱۴ مهر ماه به کشور عراق جهت پذیرایی از زوار امام حسین(ع) اعزام خواهند شد.
وی افزود: موکب مردمی احباب‌الرضا(ع) پنچمین سال است که در مسیر نجف به کربلا در عمود ۴۰۳ با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰متر مربع در حال خدمات دهی به زوار اربعین حسینی است.
مسئول موکب احباب الرضا(ع) تاکستان گفت: روزانه بیش از ۵هزار پرس صبحانه، ۲هزار پرس ناهار و شام در بین زوار اربعین حسینی توزیع خواهد شد.
آذربایجانی یادآور شد: بیش از ۳۰ خادم در موکب در حال خدمات رسانی هستند که فعالیت موکب شامل پخت روزانه ۲هزار قرص نان، ۵هزار لیوان چای، هزار لیوان شربت در بین زائران است.
وی بیان کرد: از جمله فعالیت مهم ما در موکب احباب الرضا(ع) تاکستان فعالیت فرهنگی است که خدمات فرهنگی مانند اقامه نماز جماعت، دعا، سینه زنی و پشت نویسی لباس زائرین ارائه می‌شود و همچنین تعمیرات ویلچیر و کالسکه بچه، دوخت و دوز، اینترنت رایگان از جمله خدماتی است که در نظر داریم.
مسئول موکب احباب الرضا(ع) تاکستان در پایان افزود: مردم می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره کارت ۹۲۷۳۸۱۱۱۳۹۷۵۹۸۳۸ به حساب موکب احباب الرضا تاکستان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار