کد خبر: ۷۸۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 04 October 2019
 

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:بسیاری از مشکلات کشور ریشه در ضعف نظارت‌ها دارد و باید با تلاش مجاهدانه مسئولان گزارش‌ها به صورت عملی بر همگان آشکار شود.

 

آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: نیروی انتظامی حافظان امنیت عمومی جامعه است و با تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در افتخارات این سازمان مقدس ثبت کرده است.

او با بیان اینکه ایران اسلامی بخشی از امنیت ارزشمند خود را مدیون این سازمان مقدس است، گفت: نیروی انتظامی با توجه به فضا‌های مختلف توانست بخشی از ناهنجاری‌هایی را که عده‌ای در درون جامعه ایجاد می‌کنند سامان بخشی کند تا مردم را از ناهنجاری‌ها مصون بدارد.

امام جمعه رشت با اشاره به تاریخ شهادت امام حسن مجتبی (ع) به روایتی در هفتم صفر گفت: از صداوسیما می‌خواهیم که در روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌های لازم را در دستور کار قرار داده و موردتوجه قرار دهند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب سلامی در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبری فرمودند که "سپاه بسیار کار کرده، خدمات زیادی انجام داده و من از سپاه راضی هستم" که این کلام رهبری یک مدال افتخاری در کنار مدال‌های مختلف سپاه پاسداران است که یک‌تنه وزنه بیشتری نسبت به تجمیع مدال‌های مختلف این نهاد مقدس دارد.

او با تأکید بر رضایت رهبری معظم نظام از سپاه پاسداران گفت: رهبری اگرچه از سپاه پاسداران راضی بوده، ولی به وضع موجود قانع نیستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور وزیر صمت در گیلان افزود: در دیدار با وزیر صمت مطالب مهمی در حوزه اهمیت رونق تولید گفته شد تا تلاش مجاهدانه‌ای در راستای رونق یافتن کارخانه های فرسوده و ورشکسته انجام شود.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف و نگرانی از وضعیت کارگران کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل گفت: زندگی کارگران به دلیل وجود کارخانه‌های ناکارآمد و ورشکسته مختل شده و بررسی وضعیت آنان و ساماندهی کارخانه‌های فرسوده و نیمه تعطیل لازم و ضروری است.

فلاحتی با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذار در راستای رونق اقتصادی در کشور بیان کرد: دولت‌مردان به‌تن‌هایی توانایی لازم برای سازوکار‌های فنی اقتصادی ندارند و ضروری است دولت توجه به سرمایه‌گذاران را در دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به خروج سرمایه‌گذاران ایرانی به خارج از کشور گفت: دولت نباید اجازه دهد تا سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را در کشور‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنند ازاین‌رو، با ایجاد سازوکار مناسب، زمینه سرمایه‌گذاری در ایران را تسهیل بخشند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه فعالیت در حوزه صنعت باید منتج به رضایت مردم شود، افزود: مسئله هپکو و هفت‌تپه دیگر نباید تکرار شده و کارگران باید به‌صورت جدی موردتوجه مسؤولان قرار گیرند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به رتبه ۵۸ ایران در حوزه صنعت در آمار سازمان توسعه صنعتی ملل متحد گفت: بر اساس آمار سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، ایران درگذشته در میان ۱۳۵ کشور دنیا رتبه ۹۵ را در صنعت داشته که امروز با ۴۰ درصد رشد به پله پنجاه و هشتم در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

او با تأکید بر دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سرکار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی تصریح کرد: مردم باید به این نتیجه برسند حضور مسؤولان جوان و انقلابی منتج به فعالیت شبانه‌روز آن‌ها می‌شود بنابراین، مردم با لبیک به ندای رهبری و انتخاب مسئولان جوان و انقلابی می‌توانند شاهد حضور مسؤولان جوان باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بسیاری از مشکلات کشور را ضعف نظارتی دانست و افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تلاش مجاهدانه مسؤولان تنها شاهد گزارش‌های خشک نبوده و گزارش‌ها به‌صورت عملی برای همگان محسوس باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار