فرماندار شهرستان دماوند از انتخاب "مهدی رسولی" از سوی شورای اسلامی رودهن به عنوان سرپرست شهرداری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 02 October 2019

سرپرست شهرداری رودهن معرفی شد

 به گزارش تابناک تهران، مجید صفری عصر روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در شهرداری رودهن و دستگیری شهردار این شهر، "مهدی رسولی" از کارکنان شهرداری تا تعیین شهردار جدید به عنوان سرپرست به فرمانداری شهرستان دماوند معرفی شد.

فرماندار دماوند افزود:  پس از تایید این انتخاب در نشست کمیته انطباق شهرستان دماوند، سرپرست جدید شهرداری رودهن آغاز به کار می کند.

 رئیس حوزه قضایی بخش رودهن صبح امروز از بازداشت و دستگیری شهردار، یک عضو شورای شهر و ۱۲ نفر از کارکنان شهرداری رودهن به دلیل رشوه گیری خبر داد.

مهدی کچویی شهردار رودهن پس از دستگیر شدن اعلام استعفا کرد و شورای شهر رودهن نیز برای تصمیم گیری پیرامون این موضوع نشستی برگزار کرد. 

رئیس شورای شهر رودهن نیز عصر سه شنبه در همین ارتباط گفت: شورای شهر رودهن پس از چندین ساعت بررسی، استعفای شهردار سابق را تصویب کرد و برای انتخاب سرپرست شهرداری، نشستی حدود 6 ساعته برگزار کرد.

منوچهرهمت‌نجفی ادامه داد: پس از بررسی کاندیداهای معرفی شده، "سیدمهدی رسولی" معاون عمرانی شهرداری رودهن به اتفاق آرا به عنوان سرپرست جدید این شهرداری معرفی شد.
این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه کمیته انطباق شهرستان دماوند ساعت 20 امروز به دلیل حساسیت موضوع رودهن تشکیل جلسه داد و در این اساس، کمیته انطباق شهرستان دماوند، مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص سرپرست شهرداری رودهن را تصویب و رسولی فردا با صدور حکم مسئولیت، کار خود را آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار