رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین : در حال حاضر ۸ ایستگاه آتش نشانی در شهر قزوین فعالیت می کند و امسال دو ایستگاه دیگر به این ظرفیت اضافه می شود.
کد خبر: ۷۸۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 02 October 2019

راه اندازی دو ایستگاه جدید آتش نشانی در قزوینبه گزارش تابناک قزوین،مجتبی منتظری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین،گفت: خوشبختانه با کمک شورای اسلامی شهر قزوین، تجهیزات سازمان آتش نشانی به روز شده و توانسته ایم امکانات را هم به روز کنیم و کمبود خاصی نداریم که نگران کننده باشد.

منتظری عنوان کرد: آنچه به آن نیاز شدید داریم ترویج فرهنگ آموزش امدادی و رعایت احتیاط و نکات ایمنی در مناطق مسکونی است که در این راستا اقداماتی را آغاز کرده ایم که نیازمند مشارکت مردم هستیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: باید کمک کنیم تا بخشی از فرهنگ آمادگی در برابر حوادث در جامعه ترویج شود و مردم اراده کنند تا در مقابل حوادث حداقل آموزش ها را ببینند تا خسارتها به کمترین میزان خود برسد.

منتظری بیان کرد: در شهر قزوین در حال حاضر ۸ ایستگاه آتش نشانی داریم و با اقدامات انجام شده دو ایستگاه هم آماده راه اندازی است و نیاز شهر قزوین را برطرف می کند.

وی اظهارداشت: تعداد ۳۵ دستگاه خودروی آتش نشانی و اطفای حریق در ایستگاهها داریم و به جز چند نردبان بلند که باید تهیه شود از بابت تجهیزات مشکلی نداریم و همه نیروها نیز آموزش دیده هستند و تلاش کرده ایم تا آموزش های اساسی و مورد نیاز به دانش آموزان و مردم منتقل شود.

همچنین  اضافه کرد: البته باید مردم بخواهند و ایمنی در ساختمانهای مسکونی خود را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: همچنین دو دستگاه نردبان بلند ۳۲ متری و ۵۵ متری و یک بالابر ۱۷ متری داریم و امیدواریم در سال ۹۹ بتوانیم دو نردبان ۳۲ و ۵۵ متری دیگر هم خریداری کنیم تا نیازها برطرف شود البته رفع مشکلات برجهای مسکونی فقط با آتش نشانی نیست زیرا ما هر چقدر هم امکانات داشته باشیم اما اگر برجها تجهیزات لازم را نداشته باشند و مردم آموزش نبینند مشکلات باقی است لذا همکاری مردم در کاهش خسارات حوادث احتمالی ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار