معاون سیاسی استاندار قزوین:
معاون سیاسی استاندار قزوین : تاکنون ۱۶هزار و ۸۰۰ قزوینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که ممکن است به ۳۰هزار نفر برسد.
کد خبر: ۷۸۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 02 October 2019

۱۶هزار و ۸۰۰ قزوینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین  در جلسه دیدار مسئولین و موکب‌داران با نماینده‌ ولی‌فقیه استان قزوین اظهار کرد: پیاده روی اربعین تجلی زیبایی واقعه کربلا است و این زیبایی است که دین پیامبر را جهانی می‌کند.
معاون سیاسی استاندار قزوین اذعان کرد: مدیران و دستگاه‌های اداری استان و مردم پای کار هستند و ۸۵موکب ساماندهی شده که امکان افزایش موکب‌ها نیز وجود دارد.
وی گفت: تاکنون ۱۶هزار و ۸۰۰ قزوینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که ممکن است به ۳۰هزار نفر برسد و تاکنون سه جلسه ستاد اربعین در استانداری تشکیل‌ شده‌ و ۱۳کمیته در حوزه‌های زیرساخت، حمل و نقل، آموزش و بهداشت درمان تشکیل شده‌ است؛ همچنین ۳۵کمیته موضوعات اربعین را دنبال می‌کنند.
حبیبی ادامه داد: استان قزوین امسال در شهر مهران معین شده و خدمات پررنگ‌تری نسبت به سال‌های گذشته ارائه خواهد کرد؛ فرماندهی و انسجام در حوزه دستگاه‌های اداری و مردم هماهنگ شده‌ و کمک خصوصی و عمومی در اختیار زائرین قرار می‌گیرد.
این مسئول افزود: امسال مناطق آوج و آبگرم در استان قزوین با همکاری مجموعه پلیس راه، فرمانداری شهرستان و راهداری استان میزبان زائرین خواهد بود.
وی یادآور شد: ماشین آلات به کشور عراق اعزام شده‌ و همچنین اقلام اساسی و خدمات بازرگانی با هماهنگی مجموعه، دوره‌های آموزشی، نظارتی، امنیتی و بهداشتی برای موکب‌داران در نظر گرفته‌ شده‌ است.
معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: شبکه‌ حمل و نقل استان در سال جاری از سوی وزارت حمل‌ونقل کشور در مرز مهران مستقر است، در نتیجه استان قزوین مشکلات حمل‌ونقل نخواهد داشت.
این مسئول در پایان گفت: ورزشکاران استان قزوین در عرصه‌ دومیدانی از قزوین به سمت کربلا حرکت خواهند کرد که این مسئله پیام آور خوبی از استان قزوین خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار