محمود الماسی با اشاره به شرایط تیم شهرداری مریانج اظهار کرد: این تیم از ابتدای لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با حمایت حمیدرضا کوچکی مدیرعامل این تیم راهی مسابقات شده است.
کد خبر: ۷۸۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 01 October 2019
سرمربی تیم دسته سومی شهرداری مریانج گفت: در لیگ دسته سوم تنها برای اعتلای فوتبال همدان تلاش می‌کنیم و در بازی برابر دماوند آمل نیز به دنبال ثبت اولین پیروزی خود هستیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: سیاست کلی ما برای حضور در لیگ دسته سوم کشور، استفاده حداکثری از بازیکنان بومی بود تا در این راه به رشد و اعتلای فوتبال همدان کمک کرده باشیم.

سرمربی تیم شهرداری مریانج بیان کرد: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، تیم‌داری نیز شرایط خاصی دارد که مدیرعامل این تیم با هزینه شخصی خودش پرچم تیم‌داری در استان را بالا نگه داشته است.

وی اضافه کرد: البته بی‌انصافی است از حمایت‌های مادی و معنوی شهردار مریانج چشم‌پوشی شود، زیرا شهردار و تک‌تک اعضای شورای شهر در حد توان یاری‌گر ما بوده و خواهند بود.

الماسی افزود: حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز چتر حمایتی خود را بر روی تیم ما باز کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم با تغییر شرایط و پیروزی‌های ادامه‌دار، پاسخگوی زحمات آن‌ها باشیم.

وی از صدور کارت بازی بازیکنان خود خبر داد و افزود: تیم شهرداری مریانج در سه هفته ابتدایی لیگ به دلیل صدور کارت برخی از بازیکنان خود نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند، اما خوشبختانه شرایط کمی تغییر کرده و امیدواریم در بازی فردا برابر دماوند آمل با حداکثر توان به مصاف رقیب خود برویم.

سرمربی تیم شهرداری مریانج بیان کرد: بازیکنان این تیم از بهترین‌های فوتبال همدان هستند و تنها یک بازیکن غیر بومی در تیم ما وجود دارد و ما ثابت خواهیم کرد پتانسیل بازیکنان همدانی بسیار بالاتر از لیگ دسته سوم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شهروندان و فوتبال‌دوستان مریانجی و همدانی با حضور خود در ورزشگاه، حامی تیم شهرداری مریانج که نماینده استان در لیگ دسته سوم هستند باشند.

گفتنی است تیم شهرداری مریانج در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، فردا چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی میزبان تیم دماوند آمل خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار