نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان:
نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان با بیان اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب‌های اربعین در شلمچه و چذابه وجود ندارد، گفت: در ایام اربعین روزانه چهار هزار متر مکعب آب آشامیدنی به موکب‌های اربعین در شلمچه پمپاژ می‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 01 October 2019

حمید محبی با بیان اینکه در بخش تامین آب برای موکب‌های اربعین اقدام خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: پیش‌بینی لازم برای تامین، ذخیره و توزیع آب آشامیدنی بین موکب‌های شلمچه و چذابه انجام شده است.

نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان بیان کرد: اربعین سال گذشته علاوه بر ایجاد شبکه آبرسانی بین موکب‌ها در شملچه، بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار لیتر آب در مخازن موکب‌ها ذخیره‌سازی شد که امسال با توجه به پیش بینی افزایش جمعیت زائران این میزان به ۲۶۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

وی افزود: در اربعین سال گذشته ۳۳ دستگاه تانکر آب مورد نیاز موکب‌ها در مرز شلمچه تامین شد که امسال تاکنون ۱۰ دستگاه تانکر آماده شده و انتظار می‌رود سایر تانکرهای آبرسانی از سوی استان‌ها و شهرهای معین نیز تامین شوند.

محبی با اشاره به شرایط آبرسانی مرز چذابه خاطرنشان‌کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به میزان مورد نیاز جمعیت زائران اربعین آب آشامیدنی تامین می‌شود و مشکلی در تامین آب شرب در مرز چذابه وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار