امام جمعه کبگیان : جناب زارعی برای حل مشکلات شهر چیتاب ، در تهران مطالبه گری کنید چون امکانات استان گاهی یا جواب نمی دهد یا می گویند بودجه نیست و در این راستا چندسال اخیرخیری از استان به ما نرسیده است.
کد خبر: ۷۸۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 29 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب با دعوت شهردار جدید چیتاب از نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا شب نشینی در منزل شهردار چیتاب با حضور تعدادی از مردم ، امام جمعه و ریاست شورای شهر برگزارشد.
ابتدای این نشست با ایراد سخنان و خواسته های تعدادی از مردم و ریاست شورای شهر پیرامون مشکلات شهر ، شهرداری و طرحهای نیمه تمام و راکد صحبت و نقطه نظراتی بیان شد. در ادامه امام جمعه کبگیان ضمن تشکر از حضور نماینده در میان مردم و شنیدن نظرات و مشکلاتشان با اشاره به موقعیت فعلی شهر چیتاب گفت: همانطور که جناب حاج زارعی شنیدند و عزیزان چیتابی در این مجلس مشکلات را بیان کردند ، می دانیم زمانی که چیتاب در صدر مناطق پرآوازه بود و برای خود اسم و رسمی داشت ، همگان به موقعیتش غبطه می خوردند سالهای زیادی میگذرد.
دکتر وحدانی فر افزود: بنده نه در چیتاب زمین و املاکی دارم و نه بچه این منطقه هستم اما علاوه بر هشت سال خدمت در سنگر امامت جمعه از سال 85 به عنوان روحانی مستقر در چیتاب با خلق و خو و سیره این مردم آشنایی دارم.
وحدانی فر بااشاره به خدمات نظام در بخش کبگیان و شهر چیتاب هم گفت : تلاش های هر دولت در قالب هر حزب و جناحی در زمینه خدمت به مردم وظیفه مسئولان است و هیچ کسی حق منت گذاری بر سرمردم را ندارد.
وی تصریح کرد :هرآنچه الان بنده را در مسند امام جمعه ای و شماها را در لباس نماینده مجلس و مدیران دولتی قرار داده ، رشادت و دلاوری های همین مردم و قطره قطره خون فرزندان این ملت است و اگر غیراز این بود نه بنده الان امام جمعه بودم و نه شماها دراین پست و مقامها بودید لذا اگر خدمتی می کنیم بی منت و باخلوص نیت باشد.
بررسی مشکلات چیتاب در جلسه شب نشینی با حضور نماینده
 
علی وحدانی فر با تشکر از تلاشهای زارعی برای خدمت رسانی به مردم گفت : گاهی عده ای می گویند فلان نماینده در مجلس نیست و نماینده کم سخن می گوید که بنده باشناختی که از جناب زارعی دارم باید بگویم زمانیکه ایشان در مجلس نیست در راهروی وزارتخانه ها دنبال بودجه است و زمانی که سخنرانی نمی کند با رایزنی های خود و ارتباطی که با وزرا دارد مشکلات حوزه انتخابیه اش را به ریز پیگیری می کند و نماینده ای موفق است که کم بگوید با بودجه آوری بیشتر عمل کند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به در خواست مردم حاضر و شورا و شهردار چیتاب خطاب به نماینده مجلس گفت : جمهوری اسلامی این عزت را به ما داد که از بندگی به حریت برسیم و این نشان از مردم سالاری دینی است.
وی بااشاره به مشکلات و درخواستهای مردمی هم گفت : نبود راه مواصلاتی ، عدم زیرساخت گردشگری ، تسریع در اجرای طرح ساخت سد چیتاب و اعطاء مجوزهایی همچون (ایجاد سنگ شکن، پمپ گازو..) به شهرداری جهت درآمدزایی و ایجاد بازار کار می تواند به پویائی این شهر فراموش شده کمک کند.
بررسی مشکلات چیتاب در جلسه شب نشینی با حضور نماینده
 
وی بیان کرد: اولین اقدام از شاخصه های توسعه یک مکان یا شهر داشتن راه است و امروز چیتاب شهر بن بستی است که اگر از این بن بستی دربیائیم ۳۰درصدی به اقتصادمان اضافه خواهدشد.
وحدانی فرتصریح کرد : آقای زارعی در تهران مطالبه گری کنید برای چیتاب چون امکانات استان گاهی یاجواب نمی دهد یا می گویند بودجه نیست و در این راستا چندسال اخیر خیری به ما نرسیده است.
وحدانی فر در پایان از زارعی سه قول گرفت : 1:تخصیص بودجه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری بااختصاص یک مبلغ اختصاصی
2:چیتاب شهری است که 60 درصد معابرش خاکی است توقع داریم بارسیدن ریاست شورا خدمت شما در تهران با تخصیص قیر و آسفالت کمک کنید.
3:چون سازمان شهرداریها هم وام خوبی هم ماشین آلات خوبی می دهد، می توانید با درایتتان کمک کنید تا به مرز خود کفائی برسد و شما قول بدهید تا بنده در هفته اول خطبه های نمازجمعه دیماه به مردم بگویم سه تاقول نماینده عملی شد چون میدانم شما با رابطه خوبی که با وزرا دارید توانمند هستید.
بررسی مشکلات چیتاب در جلسه شب نشینی با حضور نماینده
 
در ادامه این نشست زراعی با تشکر از دعوت و حضور مردم چیتاب گفت : ضمن تشکر از صحبتها و تذکرات عزیزان ، باید بگویم که بحثها ، جهت گیری ها و اهدافمان باید در جهت پیشبرد و حل مشکلات بخش باشد و ما در أینده تمرکزمان روی بخش مستعد کبگیان است.
زارعی افزود : کشور در پرتو خدمات انقلاب و نظام علی رغم تحریم های کمرشکن به حول قوه الهی و رهنمون های مقام معظم رهبری رو به موفقیت پیش خواهد رفت و این امریکای خبیث و دروغگو است که روبه افول است.
زارعی افزود : بعلت اینکه مشکل زیرساخت داریم باید تمرکزمان در بحث تحکیم اقتصاد منطقه با برنامه ریزی در مسئله آب و گردشگری باشد.
وی تصریح کرد: با انجام طرح مطالعاتی فازیک سدچیتاب دنبال برآورد پروژه در وزارت نیرو و متعاقباََ کد دار کردن آن هستیم ، چون مهار آب و استفاده از آن میتواند اقتصاد این منطقه مستعد را شکوفا کند.
بررسی مشکلات چیتاب در جلسه شب نشینی با حضور نماینده
 
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی از آبرسانی حوزه نقاره خانه با همکاری سازندگی سپاه در اینده نزدیک خبرداد و گفت : با تمرکز روی پروژه آب دنبال تغییر و تحول بزرگ در منطقه کبگیان هستیم.
وی با اشاره به مسئله گردشگری هم گفت : چون اداره طرح گردشگری توسط بخش خصوصی اجرا می شود و در شهری مانند چیتاب که هنوز به سبک زندگی سنتی اداره می شود و شهرداریهای کوچک هم منابع درامدی ندارند که بتوانند خود را بسازند اما تلاش بر این است که مقوله گردشگری با تاسیس زیرساخت ها ، شروع بشود.
غلام محمدز رارعی درباره پیاده کردن تاسیساتی مانند سنگ شکن و پمپ گاز هم گفت : درباره پیاده کردن این طرحها ابتدا با کارشناسی بعد با ارائه تسهیلات می توانیم برای شما کاری بکنیم اما باید با گماردن افراد کاردان و صبور برای پیشرفت پای کار باشید.
وب با توجه به مشکلات کمبود بودجه شهرداری چیتاب هم افزود : در هفته آینده جلسه ای برای کمک کردن برای شهرداری چیتاب برگزارخواهیم کرد و درباره تامین ماشین الات به بدنه شهرداری چون شهرداری باید قسمتی از هزینه را خودش پرداخت کند اما ظاهرا شهرداری چیتاب حتی در پرداخت حقوق کارکنانش مشکل دارد شاید نتواند اینکار را انجام دهد ولی با حضور نماینده شما لیست دخواست هایتان را در تهران برای ثبت و وصول پیگیری خواهم کرد.
پایان خبر:اسماعیل رسام٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار