کد خبر: ۷۸۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 29 September 2019
 

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

تصادف مرگبار در محور انزلی – رضوانشهر/ غرق شدن ۲ جوان در صومعه‌سرا مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۷ مهر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۳ کشته و ۴ مجروح در تصادف محور انزلی - رضوانشهر

رئیس پلیس راه گیلان از جان باختن ۳ تن و مجروح شدن ۴ نفر بر اثر برخورد خودروی سواری پراید با عابران پیاده در محور انزلی - رضوانشهر خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور انزلی به رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور انزلی به رضوانشهر محدوده سنگاچین در حال تردد بود، با تعدادی عابر پیاده که در حال عبور از شانه خاکی جاده بودند، برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: در این حادثه ۲ مرد ۶۰ و ۶۴ ساله در صحنه تصادف فوت و ۳ مرد عابر دیگر به همراه راننده و سرنشین خودروی پراید مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه یکی از عابران پیاده که مردی ۵۸ ساله بود، به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: راننده خودروی پراید خانم ۱۷ ساله فاقد گواهینامه بود و به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد.

او با بیان اینکه رانندگی برای افراد زیر ۱۸ سال تا وقتی که اقدام به گرفتن گواهینامه نکرد‌ه‌اند، تحت هر شرایطی ممنوع است تصریح کرد: در صورتی که در محور‌های مواصلاتی استان مشاهده شود فردی بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می‌کند، ماموران پلیس ضمن اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه این فرد را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

غرق شدن ۲ جوان در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از غرق شدن ۲ جوان ۱۴ و ۲۴ ساله به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در سد فلاح آباد صومعه سرا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران انتظامی و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد پسری ۱۴ ساله که به همراه دوستانش برای شنا به سد فلاح آباد تولمشهر رفته بود، به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده است.

وی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن پسر ۲۴ ساله‌ای که دارای اختلالات ذهنی بوده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده توسط پلیس و نیرو‌های امدادی جسد فرد مفقود شده در حاشیه رودخانه بالا محله روستای میانبر کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام پزشکی قانونی این فرد نیز به دلیل غرق شدن فوت کرده است.

او به شهروندان توصیه کرد: مراقب فرزندان خود باشند و از نزدیک شدن آنها به مکان‌های خطرآفرین خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار